היישום אינו מחובר לאינטרנט

אריה ארוך

עבודה מס' 069637

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון קצר בעבודותיו והשפעתו על האמנות הישראלית, באמצעות חמש יצירות.

1,464 מילים ,5 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

האמן אריה ארוך משפיע עד היום על האמנות הישראלית. ציוריו של אריה ארוך מתייחדים בכך שכמעט אינם ניתנים להגדרה או למיקום במסגרת זרם מסוים אחד. לאורך כל תקופת יצירתו מגלים ביצירותיו ריבוי של אספקטים וריבוי של תפיסות(1).

בציוריו של ארוך יש מזיגה של מספר גישות. הזהות של הדימויים שלו אינה ממוקדת סביב דימוי בודד, אלא תוך כדי דיאלוג מורכב בין מקומות ושייכויות שונות המתקיימים גם בעבר הקדום, בהיסטוריה החדשה, בגולה, ביהדות ובחיי היום-יום. זהו פסיפס של שברי שפות ומקומות. אריה ארוך פרץ דרך חדשה באמנות הישראלית במחצית השנייה של המאה העשרים אשר הובילה אל אמנות קונקרטית בעלת נרטיב חדש(5).

בעבודה תוארו 5 עבודות מתוך כלל עבודותיו של ארוך: "ילדות בגן", "תפנים ושולחן", "האוטובוס האדום", "אוטובוס בהרים", "רחוב אגריפס"

תוכן העניינים:
מבוא
אריה ארוך - עבודותיו והשפעתו על האמנות הישראלית
מקורות ההשפעה על דרכו האמנתית של אריה ארוך
שפת האמנות - זמנים, מקומות וצורות
"ילדות בגן", 1955
"תפנים ושולחן וטבע דומם", 1954
"האוטובוס האדום", 1944-1946
"אוטובוס בהרים", 1955
"רחוב אגריפס", 1954
סיכום
ביבליוגרפיה
רשימת תמונות
לוח תמונות.

קטע מהעבודה:

זמנים, מקומות וצורות קשורים זה בזה ביצירתו של אריה ארוך. הצורות נרקמו בזמנים ומקומות שונים כבתחנות ביניים שפזורות לכל אורך מסלול היצירה. טכניקות, מוטיבים וחומרים מופיעים כחוט השני בקבוצת יצירות, נעלמים ושבים, ומופיעים בהקשר חדש - בקבוצה אחרת, במקום אחר, בזמן אחר(8).

תגים:

שפת האמנות · ילדות בגן · האוטובוס האדום · רחוב אגריפס · אוטובוס בהרים · ציירים · אמנות ישראלית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אריה ארוך", סמינריון אודות "אריה ארוך" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.