היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרט, הקבוצה והקהילה-משפטו של אריה דרעי - שסע או פשע

עבודה מס' 050275

מחיר: 107.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רקע תיאורטי, סקירת המשפט וניתוח לפי הרקע התיאורטי.

1,869 מילים ,3 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

התנהגותה של החברה, במצבים בלתי מובנים הנוצרים משינויים ומחוסר יציבות של ערכים והשקפות, משקפת את חוסנה ואת עוצמתה. היכולת לקבל ולהגיב במצבים אלו שהינם חלק מחיי היום-יום, לא תמיד תחת אירוע דרמטי אך תמיד במוקד תשומת הלב של הקבוצה והפרט, הינה מדד החוסן והעוצמה של החברה.
יכולתה להגיב נכון, בשליטה מלאה, תחת נורמות חברתיות מתקבלות על הדעת היא המפתח לכך.
אחד התנאים המאפיינים חוסר יציבות או מצב בלתי מובנה הינה התרופפות של הסדרים חברתיים קיימים - אלו אשר נועדו להתוות ולהורות מהי התנהגות ראויה ומקובלת.

דוגמא קלאסית להתרופפות כזו אנו מוצאים במשפטו של חבר הכנסת אריה דרעי מתנועת ש"ס המגיע בימים אלו לסיומו לאחר 9 שנות סחבת משפטית. במשפט זה ובתוצאותיו מונחות שאלות נוקבות העוסקות בנורמות התנהגות של נבחרי ציבור ובעצם בקיומם של הסדרים חברתיים.

נושא זה ינותח בעבודה זו בחלקה השלישי. אולם קודם לכן תסקרנה ההשפעות השונות על זהות הפרט, יפורטו מושגי היסוד הבסיסיים (תרבות, קבוצה, ארגון, חיברות, כפיה וסטייה, ריבוד חברתי) ותסקרנה התיאוריות העוסקות בניתוח הפרט.
בחלק השני תובא סקירה על פרשת דרעי.
בחלק השלישי ינותח נושא העבודה בעזרת חלק מהמושגים התיאורטיים.

תוכן העניינים:
מבוא
רקע תיאורטי
סקירה על משפט דרעי
ניתוח משפט דרעי לפי הרקע התיאורטי
סיכום
ביבליוגרפיה

תגים:

משפט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרט, הקבוצה והקהילה-משפטו של אריה דרעי - שסע או פשע", סמינריון אודות "הפרט, הקבוצה והקהילה-משפטו של אריה דרעי - שסע או פשע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.