היישום אינו מחובר לאינטרנט

שינוי מקצועי ומהותו

עבודה מס' 069599

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההיבט התיאורטי הפסיכולוגי של עריכת שינוי משמעותי בחיים וקבלת החלטות בתחום השינוי המקצועי בחייו של אדם.

3,603 מילים ,9 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

המונח 'שינוי' הוא מונח אשר מתאר תהליך אותו פוגשים כל בני האדם בשלבים השונים של חייהם. תהליך זה, אותו חווים הפרט או הקבוצה, מתאר מעבר מנקודה אחת בה נמצא האדם לנקודה אחרת. פעמים רבות, מעבר זה מתבצע באופן שאינו רצוני- כפוי וחיצוני לאדם ולעיתים השינוי נעשה במודע מתוך רצון האדם לעשותו.
האדם, כיצור מורכב, פוגש בשינויים הרבים החלים עליו במהלך חייו כאשר הם חלים במעגלים השונים בהם הוא חג כאשר ביניהם המעגל המשפחתי, התעסוקתי, העצמי, החברתי, הכלכלי ועוד. פעמים רבות ניתן להצביע על קשר ישיר בין השינוי המתחולל במעגל אחד להשפעתו ולהובלת שינוי גם במעגל אחר.

עבודה זו תעסוק בנושא עריכת שינוי בחיים בכלל ובתחום המקצועי בפרט. אגדיר את המושג שינוי על רבדיו השונים ואסקור מודלים שונים על פיהם ניתן לערוך שינוי בחיים באופן משמעותי ומקצועי. ארחיב על משמעות הבחירה הנכונה בתחום המקצועי וכיצד ניתן לעשות זאת בפועל.

תוכן העניינים:
מבוא
השינוי
מודל תהליך השינוי
"GOFER"- מודל לקבלת החלטות לקראת שינוי
בין קריירה לתעסוקה
בחירת תחום הקריירה
שינוי בתחום המקצועי
מחסומים בדרך לשינוי בקריירה
מסוגלות עצמית
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

השינויים בחיינו מהווים בסיס להתפתחות ולצמיחה אישית בתחומים רבים, אך, יש לקחת בחשבון כי השינוי הוא תהליך, בו יש לוותר פעמים רבות על הרגל קבוע בן שנים רבות ולאמץ במקומו הרגל חדש. תהליך הפרידה מהרגל ישן או ממצב קיים ולימוד ואימוץ של חדש הם שני שלבים מהותיים וקשים מאוד בתהליך זה.

תגים:

שינוי · בחירה · מקצוע · תחומי עניין · חיים · שינוי קריירה · קבלת החלטות · קריירה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שינוי מקצועי ומהותו", סמינריון אודות "שינוי מקצועי ומהותו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.