היישום אינו מחובר לאינטרנט

מעבר מרכש חו"ל לרכש פנים - חברת 'נלקום בע"מ'

עבודה מס' 069579

מחיר: 725.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהם הגורמים המשפיעים על המעבר מהרכש חו"ל לרכש פנים בחברת "נלקום" בע"מ?

8,847 מילים ,16 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

הרכש חולש על נושאים רבים ומגוונים: ניהול מלאי, עלות מכירה, ניהול תקציב, מיסוי, בחירת ספקים, איכות, עלות חוסר וכו'. ולכן החלטנו להתמקד בעבודה זו בבחירת השוק ממנו רוצה הרכש לקנות, למה אנשי הרכש מעדיפים לרכוש בשוק הבינלאומי ולא עוצרים רגע ובודקים את היתרונות שבשוק המקומי? בחברת "נלקום", הגיעו למצב בו הרכש חו"ל מהווה כ- 90% מהרכש והוא אינו משיג את המטרות הראשיות של רכש בסיסי ויעיל: איכות, זמן הספקה, מחיר ועוד.
לאור הבעיות איתן מתמודד התפעול בחברת "נלקום" נשאלת השאלה: "מהם הגורמים המשפיעים על המעבר מהרכש חו"ל לרכש פנים בחברת "נלקום" בע"מ?

העבודה תתחיל בהיכרות עם חברת "נלקום" בע"מ: פועלה, המבנה הארגוני שלה, סביבת העבודה בה היא עובדת, תהליכים לוג' פנימיים ונתמקד במערך הרכש שלה.
בשלב הבא נסקור ספרותית באמצעות ספרות, מאמרים ומחקרים אקדמיים בתחום וכמובן על אקטואליה רלוונטית באינטרנט, את עולם הרכש. נגדיר אותו, את המטרות שלו ואף את מטרות המשונה שלו, נבדוק את הסביבות בהן הוא פועל: חיצונית, פנימית / מיקרו, מאקרו, ובסוף נבחן את האתגרים והבעיות שיש לרכש והם הכלים והשיטות להתמודדות איתם. עם סיום הסקירה ובהתבסס על הספרות, המאמרים והמחקרים שהוצגו, נעבור לניתוח הרכש בחברת "נלקום" וכיצד החברה צריכה להתאים את סוג השוק, מקומי/ בינלאומי, לצרכים שלה ובנוסף נרחיב את תחום בחירת הספקים בשווקים השונים וניהול מערכת SRM בחברה.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. חברת "נלקום" בע"מ
2.1 רקע על החברה
2.2 מערך הלוגיסטיקה של חברת "נלקום"
2.3 מערך הרכש של חברת "נלקום"

3. סקירה ספרותית בנושא רכש
3.1 מטרות הרכש
3.2 הסביבה בה פועל הרכש
3.3 הסיכונים/ אתגרים, הכלים והשיטות להתמודדות ברכש

4. הרכש בחברת "נלקום"
4.1 שינוי השווקים מהם רוכשת החברה
4.2 שינוי תהליך בחירת הספקים
4.3 הטמעת, פיתוח וניהול SRM בחברה

5. סיכום ומסקנות
6. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הדינאמיות בענף הסלולר, כפי שתוארה בפרק הקודם הביאה עימה שינויים רבים בכלל התחומים בחברה ואחד הבולטים הוא הרכש חו"ל.
מערך החלפים של החברה מיום הקמתה התנהל בשיטה של ,in house החלפים סופקו ע"י המפעילים (שהם הלקוחות) עפ"י אחוז צריכה חזוי לטובת תוכנית התיקונים החודשית או שנרכשו מהיצרנים בארץ בתאום עם המפעילים עפ"י תוכנית העבודה. תהליך עבודה זה לא הצריך מערך רכש גדול ומורכב, אלא שת"פ בין המעתד למנהל הלקוח.

תגים:

ניהול רכש · אסטרטגית הרכש · ספקים · לוגיסטיקה · SRM · תפעול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מעבר מרכש חו"ל לרכש פנים - חברת 'נלקום בע"מ'", סמינריון אודות "מעבר מרכש חו"ל לרכש פנים - חברת 'נלקום בע"מ'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.