היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה ניהולית, חדשנות ויצירתיות בחברת NEO

עבודה מס' 069566

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח התמודדות החברה עם כניסת מתחרים.

3,744 מילים ,9 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

חברת NEO הנה חברה בבעלות פרטית אשר פועלת בתחום האירועים משנת 1995. החברה מספקת שירותי בר מקצועי לאירועים (פרטיים ועסקיים) ובמהלך השנים 1995-2000 צברה מוניטין ויצרה מותג בתחום האירועים.
בשנת 1999 אחרי שביססה החברה מעמדה בשירות בר מקצועי יוקרתי לאירועים, החלה מגמה חדשה בענף האירועים. המגמה כללה שינוי כללי התחרות הנהוגים בענף וכניסת מתחרים מסיבית לתחום שירותי הבר. שירותי הבר היו נפוצים והפכו לחלק מובן מאליו באירועים. עקב כך, גם דרישות המזמינים ירדו וחלק גדול מן התחרות הפך להיות מבוסס על תחרות מחיר כאשר האיכות הגבוהה שמורה לבעלי אמצעים.
חברת NEO, שעד לתקופה זו, התבססה על שירות בר בלבד, מצאה עצמה מפנה מקום לעשרות חברות קטנות שפלשו לתחום באגרסיביות מבוססת מחיר נמוך. בד בבד עם קיטון חד בפלח השוק, ירד המחיר שלקוחות הסכימו לשלם עבור השירות. מאחר ומדובר על שולי רווח נמוכים מאוד בתחום רמות המחיר הנמוך, נאלצה החברה לשקול כיצד תמשיך את פעילותה והאם כדאי?
האפשרויות שעמדו על הפרק היו הוזלת מחירים וכניסה לאסטרטגיית תקיפה או נטישת התחום.

תוכן עניינים:
1. תאור החברה "NEO"
2. הבעיה
3. פתרון הבעיה:
פיתוח תהליכים ושירותים חדשים
בניית אסטרטגיה שיווקית חדשה
מיצוב חדש
פיתוח אסטרטגיה תקשורתית
ניהול אנשים
4. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

במצב הבעייתי שתואר לעיל יש להעריך מחדש את האסטרטגיה, מדיניות השיווק, המיצוב, הערך ללקוח, תוכן השירותים ופוטנציאל הרווח של החברה.
נגזר ממבנה התחרות בענף שחברת קייטרינג מהווה גורם משפיע ומכוון בנושא מזון, משקה ועיצוב האירוע, לפעמים גם בחירת המקום לאירוע. לכן בכדי לפתור את הבעיות שנוצרו יש לבחון מחדש את מבנה הענף ולהתמקם במקום בו כוח ההשפעה הוא גדול יותר. המסקנה הנגזרת היא כניסה לתחום שירותי מזון לאירועים.

תגים:

בידול · מיצוב החברה · קייטרינג · ניהול השיווק · תחרות · מרקטינג

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה ניהולית, חדשנות ויצירתיות בחברת NEO", סמינריון אודות "אסטרטגיה ניהולית, חדשנות ויצירתיות בחברת NEO" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.