היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת מועדון לקוחות על רמת נאמנות וקניה חוזרת

עבודה מס' 069536

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר שבוצע באמצעות שאלון ובאמצעות ניתוח נתוני אמת מתוך מאגר הנתונים של חברי מועדון.

9,667 מילים ,23 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

המחקר עוסק בבדיקת השפעת מועדון לקוחות על רמת הנאמנות וקניה חוזרת. הצורך לערוך מחקר זה נובע מהעובדה שבשנים האחרונות, רשתות השיווק החלו לשווק באופן אגרסיבי חברות במועדון לקוחות, אך אין מספיק מחקרים אמפיריים, הבודקים את יעילות מועדון הלקוחות באופן ישיר ואת השפעתו.
בחרנו לבצע את המחקר ע"י בניית שאלון העוסק בשביעות רצון, בנאמנות לחנות ובסוציו-דמוגראפי וכמו כן, ניתוח נתוני אמת, מתוך מאגר הנתונים של חברי מועדון הלקוחות של חנות האופנה, "פקטורי 54".
במהלך המחקר השיבו לשאלונים 160 לקוחות, כאשר 120 מתוכם הינם חברי מועדון ואילו 40 לקוחות אינם חברי מועדון. בוצעה מניפולציית מחקר בין שתי הקבוצות.
בעזרת מניפולציית המחקר, בדקנו את השפעתו של קיום מועדון הלקוחות.
נבדקו ההשערות הבאות:
1. האם רמת שביעות הרצון בקרב לקוחות חברי מועדון גבוהה יותר מאשר לקוחות שאינם חברי מועדון.
2. האם רמת הנאמנות בקרב לקוחות חברי מועדון גבוהה יותר מאשר בקרב לקוחות שאינם חברי מועדון.
3. האם רמת תדירות הקנייה בקרב לקוחות חברי מועדון גבוהה יותר מאשר בקרב לקוחות שאינם חברי מועדון.
4. האם ההוצאה הממוצעת ללקוח חבר מועדון גבוהה יותר מההוצאה הממוצעת בקרב לקוחות שאינם חברי מועדון.

מניתוח ובדיקת השערות אלו, התקבל שרמת שביעות הרצון, רמת נאמנות וההוצאה הממוצעת, בקרב לקוחות חברי מועדון, גבוהה יותר מאשר לקוחות שאינם חברי מועדון.
כמו כן, ממוצע מרווחי ימי הקניה בקרב לקוחות חברי מועדון נמצאה נמוכה יותר מלקוחות שאינם חברי מועדון. השערה זו, לא הוכחה ברמת מובהקות מספקת, אך ניתן לראות את המגמה החיובית כלפי השיוך לחברות במועדון בהקשר למרווח זמן בין קניה לקניה, מהתייחסות לנתון הממוצע.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
רקע מקצועי/ענפי
רקע כללי על החנות פקטורי 54
סקירה ספרותית
ניתוח תיאורטי
השערות המחקר
מודל גרפי להשגת נאמנות
מתודולוגיה
ניתוח אמפירי/תוצאות
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

תוכניות נאמנות מעולם התיירות בארה"ב - מנקודת המבט של הלקוח, תוכניות נאמנות מעולם התיירות והתעופה מספקות שילוב מעניין של הטבות "קשות" והטבות "רכות".
ההטבות המוצעות על ידי תוכניות נאמנות, מיועדות לענות על הצרכים הפיננסים והאמוציונאליים של הלקוחות. כלומר, מחד כוללות ההטבות הצעות מחיר אטרקטיביות, ומאידך הן עושות מאמץ לתת לצרכנים להרגיש מיוחדים ומוערכים.

תגים:

שיווק · סמינריון · נאמנות · חבר מועדון · פקטורי 54 · מועדון לקוחות · קניה חוזרת · התנהגות צרכנים · רשתות שיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת מועדון לקוחות על רמת נאמנות וקניה חוזרת", סמינריון אודות "השפעת מועדון לקוחות על רמת נאמנות וקניה חוזרת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.