היישום אינו מחובר לאינטרנט

הנחיית קבוצות

עבודה מס' 069441

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור תהליכים אישיים וקבוצתיים כפי שחוויתי אותם בקורס "הנחיית קבוצות".

4,074 מילים ,4 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו אתאר את התהליכים האישיים והקבוצתיים כפי שחוויתי אותם בקורס "הנחיית קבוצות".
לעבודה משמעות כפולה עבורי: ראשית היא מאפשרת לי להכיר מודלים תיאורטיים לגבי קבוצה ותהליכים המתרחשים בה, ושנית, היא מאפשרת לי לבחון את הרגשות והתחושות שלי ביחס לקבוצה שהנחתי, וביחס לתהליך שעברתי מתחילת הקמת הקבוצה ועד סופה.

בהתאם לכך, עבודה זו תכלול שני חלקים: בחלק הראשון אציג את הפעילות שהנחתי, מטרותיה, הרציונל שעומד מאחורי הבחירה בפעילות וזאת בהסתמך על הסתכלויות תיאורטיות.
לבסוף אציג הערכה ביקורתית של ההנחיה אל מול התכנון המקורי.
בחלק השני אתאר את תהליך הלמידה האישי שלי, תהליכים קבוצתיים שהתרחשו בקבוצה, ואנתח אירוע משמעותי בחיי הקבוצה שגם הוא כולל ברובו היבטים תיאורטיים שונים.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק א': הערכת ההנחיה הקבוצתית
פרק ב':
ניתוח התהליכים האישיים שעברתי בקבוצה
זיהוי וניתוח של התהליכים הקבוצתיים שהתרחשו בקבוצה
אירוע משמעותי בחיי הקבוצה
סיכום ותובנות
ביבליוגרפיה
נספח

קטע מהעבודה:

הרציונל: מבחינת שלבי ההתפתחות של הקבוצה (עליהם אפרט בהמשך), בזמן הנחייתי, אני חושבת שהגענו לשלב ה"אינדוידואציה" המאופיין ביחסים בהם חברים מעזים להתבונן בעצמם ולשתף את השאר מבלי לחשוש מפגיעה, מביעים יותר בחופשיות רגשות חיוביים ושליליים, האווירה בקבוצה מגלה סובלנות לשוני, וישנה הרגשה שניתן להיות שונה ומקובל, גם אם לא תמיד אהוב (יאלום, 2006).
על כן, חשבתי כי פעילות בה כל אחד חושף את הרגשתו ביחס לעצמו לקראת סיום התואר, יכולה לסייע לנו להגיע לשלב הפרידה בהצלחה, או להעמיק בשלב הנוכחי.

תגים:

הנחיה · טיפול קבוצתי · אידיוידואציה · קבוצה · קבוצתי · הנחיית קבוצות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הנחיית קבוצות", סמינריון אודות "הנחיית קבוצות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.