היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח עסקי של חברת בי פרו

עבודה מס' 069430

מחיר: 108.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו כוללת מידע על החברה (במסגרת קורס מודיעין עסקי)

1,334 מילים ,14 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

במסגרת הקורס מודיעין עסקי התבקשנו לבדוק חברה פרטית שאינה נסחרת בבורסה ולהציג את הממצאים לגביה.
עבודה זו תעסוק בחברת בי-פרו (B-Pro) - פירמת ייעוץ לפתרונות ניהוליים משולבי טכנולוגיה בארגונים. החברה מספקת ייעוץ אסטרטגי איכותי, הובלת שינויים וניהול פרויקטים, בהתייחסות מעמיקה לצרכים העסקיים ולצרכי המחשוב. כמו כן החברה עוסקת בניהול והובלת פרויקטים אסטרטגיים בתחומי מידע ניהולי, ניהול קשרי לקוחות ואסטרטגיית IT.
חברת בי-פרו הינה חברה לא גדולה, מספר העובדים בה הוא כ-20, דבר שמשפיע על היקף הפרסומים המצומצם של כתבות הנוגעות לחברה וכן על היקף העבודה עצמה. עם זאת, ניסינו לדלות כל מידע אפשרי על החברה דרך יצירת קשר, אתר החברה ברשת, אתר רשם החברות, ומאגר דיאלוג.

תוכן עניינים:
מבוא
פרטי החברה
בעלי מניות של החברה
מבנה ארגוני של החברה
מידע כללי על החברה
היסטוריה של החברה
ספקים
לקוחות
קטעי עיתונות
קניין רוחני
תביעות משפטיות ומידע שלילי
השוק בו פועלת החברה
נספחים - ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בי-פרו הינה פירמת ייעוץ לפתרונות ניהוליים משולבי טכנולוגיה בארגונים. החברה מספקת ייעוץ אסטרטגי איכותי, הובלת שינויים וניהול פרויקטים, בהתייחסות מעמיקה לצרכים העסקיים ולצרכי המחשוב. כמו כן החברה עוסקת בניהול והובלת פרויקטים אסטרטגיים בתחומי מידע ניהולי, ניהול קשרי לקוחות ואסטרטגיית IT.

תגים:

בי פרו · ניתוח עסקי · מודיעין עסקי · יעוץ ארגוני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עסקי של חברת בי פרו", סמינריון אודות "ניתוח עסקי של חברת בי פרו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.