היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין ילדים שרוצחים ברחבי העולם להשפעות הסוציולוגיות עליהם

עבודה מס' 069422

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מקרים ובחינת ההשפעה הסביבתית.

2,634 מילים ,4 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לדון במגוון תופעות נדירות בקרב ילדים ובני נוער, ביניהן רצח, עבריינות ואלימות קיצונית. בעיקרה תתייחס העבודה לתופעת "ילדים ובני נוער רוצחים".

עיקר העבודה תעסוק בשאלת המחקר- האם גורמים סוציולוגיים משפיעים על ילדים לרצוח?
השערות מחקר- סוכני חיברות שונים עלולים להשפיע על ילדים לרצוח במהלך חייהם.
במהלך תהליך גיבוש הזהות יש לסביבת הילד תפקיד מכריע בהתפתחות תקינה.
בנוסף, ניתן לשקם ילד שרצח ויש להתמודד משפטית עם רוצח צעיר, לצפות ממנו גם בגיל צעיר מאוד להבין ולקחת אחריות על הרצח שביצע.

במסגרת העבודה תהיה התייחסות אחידה לילדים אשר הואשמו ברצח ולאלו שהואשמו בהריגה, כמו כן ההתייחסות אחידה לילדים עד גיל 18, כלומר לכל המושגים הנלווים לכך- ילד/ בן נוער/ מתבגר/ נער/ קטין.
במהלך העבודה תנותח התופעה תוך סקירה של סוגים שונים של רציחות, הצגת דוגמאות לאורך ההיסטוריה ומה היא התייחסות החברה למקרים אלו. יוצגו גורמים שונים המשפיעים על הילדים ותיאוריות שונות התומכות בכך.

האם פשיעה ורצח הם בעיקר תוצאה של תהליך החיברות, האם רק קורבנות להתעללות נפשית ופיזית רוצחים בסופו של דבר או שגם "בני טובים" ממשפחות נורמטיביות?

לסיום, יצוינו כמה מחקרים אשר מנתחים ומנסים להבין את התופעה על שלל גורמיה, מאפיינה ויציעו דרכי טיפול, מניעה ושיקום. כאשר מתוך המחקרים עולות שאלות רבות וקשות, אנסה לבחון ולענות עליהן במהלך העבודה והסיכום.

תוכן עניינים:
מבוא
1. סקירת התופעה "ילדים ובני נוער רוצחים" ודוגמאות לאורך ההיסטוריה
2. גורמים המשפיעים על ילדים ובני נוער לרצוח
2.1. הפשיעה והרצח כהתנהגות מולדת
2.2. הפשיעה והרצח כהתנהגות נרכשת
2.3. כיצד להתמודד עם התופעה
סיכום
רשימה ביבליוגרפית

הערת מערכת: העבודה נכתבה במסגרת קורס הדרכה ביבליוגרפית.

קטע מהעבודה:

לעיתים קשה להבין מדוע ילד בוחר בדרך עבריינית ואלימה,ישנה התלבטות כבר לאורך שנים בין אם הילד רע במהותו, כתוצאה מגורמים מולדים למיניהם, או שהוא בעצם קורבן נסיבות חייו.
בעיני רוב בני האדם ילדים נתפסים כיצורים תמימים וככאלו הלא מסוגלים לפגוע או להזיק ולכן כאשר רצח כזה מתרחש ישנה נטייה בקרב הציבור להתייחס לילדים ולבני נוער כאל מפלצות, כאל יצורים רעים מטבעם ומתעורר רצון להחמיר כמה שיותר את עונשם על מנת להעלים תופעה זאת כאילו לא הייתה. (אביעד, 2007: 1).

תגים:

רצח · התבגרות · עבריינות · סטייה חברתית · נוער

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין ילדים שרוצחים ברחבי העולם להשפעות הסוציולוגיות עליהם ", סמינריון אודות "הקשר בין ילדים שרוצחים ברחבי העולם להשפעות הסוציולוגיות עליהם " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.