היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת אינטרנטית (תרגיל)

עבודה מס' 069370

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעות האינטרנט וזרימת המידע בימינו על הפרט.

1,550 מילים ,4 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

עבודה זו מתייחסת להשפעות האינטרנט וזרימת המידע בימינו על הפרט תוך יישום שלוש מקורות עיתונאיים מקוונים ו-4 מקורות אקדמיים.

קטע מהעבודה:

קסטלס במאמרו (Castells, 2000), מאפיין את מבנה חברת הרשת, חברה שבנויה על זרימת מידע תמידית ב"מרחב הזרימה", וכן הוא מתאר את שינוייה המבניים. קסטלס מדבר על כך שבני האדם מתארגנים בחברות לא רק מסיבות מבניות, אלא בהקשר חברתי לבניית "זהות קולקטיבית". (Castells, 2000). כלומר, חלק מהזהות העצמית שלי היא שיוכית-קולקטיבית. קבוצת השייכות שלי, ממנה אני שואבת הרבה, מגדירה עבורי זהות. קסטלס במאמרו
(Castells, 2000) גורס כי בחברת הרשת כל השינויים המבניים הם שינויים שמעוררים זהויות קולקטיביות חדשות:זהות חוקית - רואה את הזהות כמשהו חוקי שמשרת את האינטרסים שלה.

תגים:

אינטרנט · סין · פייסבוק · רשתות חברתיות · חברה · תרבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת אינטרנטית (תרגיל)", סמינריון אודות "תקשורת אינטרנטית (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.