היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחסי ציבור לעמותה "ל"ב - להילחם ביחד"

עבודה מס' 069354

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בניית קמפיין של יחסי ציבור לעמותה.

4,657 מילים ,7 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

העבודה הנוכחית דנה בבניית קמפיין של יחסי ציבור לעמותה ל"ב להילחם ביחד.
המטרה של הקמפיין לסייע לעורר את מודעות של הציבור הישראלי לבעיה של מחלת הסרטן בקרב הילדים ובני משפחותיהם וקושי בהתמודדותם.
העבודה תחולק לארבעה חלקים על פי מודל RACE.
החלק הראשון של העבודה הינו שלב של מחקר. בשלב הזה ניסינו לחקור את הסביבה הפנימית ואת הסביבה החיצונית של העמותה על מנת לזהות את הגורמים המשפיעים על פעילותה של העמותה ל"ב להילחם ביחד. לפי כך, הסקנו כי ישנו צורך בגיוס משאבים נוספים על ידי מציאת תורמים אחרים הן המגזרים הפרטיים והן המגזרים העסקיים, כדי לאפשר פעילות מגוונת יותר של העמותה. כמו כן, יש צורך בהעלאת רמת האמינות בעמותה באמצעות פרסום קשר עם גופים גדולים ובעלי השפעה, קרי, בנק הפועלים, עיריית חיפה, ועוד.
בחלק השני אנו מתארים את הפעילות העיקרית של הקמפיין. בשלב זה הגדרנו את בעלי העניין הפנימיים ובעלי העניין החיצוניים. כמו כן, הגדרנו גם את קהל היעד הפוטנציאלי.
על מנת שנוכל להשיג אפקטיביות מקסימאלית מהקמפיין, חילקנו את קהל יעד לשתי קבוצות: קהל רחב וקהל עסקי. בנינו קמפיין יחסי ציבור של העמותה שאתו נצא לדרך וחישבנו את התקציב.
בחלק השלישי של העבודה אנו מתארים את האסטרטגיה התקשורתית בבניית הקמפיין לעמותת ל"ב להילחם ביחד. השתדלנו לבנות תוכנית תקשורתית המתבססת על מודל הגלגל של ברנשטיין ומדרג השפעות על פי תיאורית דיפיזיה. בהמשך, עיצבנו הודעה לעיתונות לגבי ערב התרמה שיתקיים באודיטוריום חיפה. הוכן אירוע תקשורתי גדול בשיתוף ערוץ טלוויזיוני ומימון של בעלי העניין.
בנינו תוכנית ניהול משברים עבור העמותה אשר תפעל בעת משבר.
השלב הרביעי והמסכם של העבודה הוא שלב ההערכה.
בשלב זה ניסינו לבדוק את האפקטיביות של הפעולות שקבענו בתכנון הקמפיין והאם המטרות שהוצבו הושגו בהצלחה.
בדקנו כיצד התנהל הקמפיין, מה היה ניתן לשפר, היכן היו נקודות חוזק והיכן היו נקודות חולשה בקמפיין עצמו וכיצד הגיב הציבור למסע הקמפיין שכלל הודעות בעיתונות ופרסומים שונים.
כמו כן, בוצעה הערכה של השפעת הקמפיין על קהל המטרה בעזרת מודל הדיפוזיה ומודל היררכית התגובה של קוטלר.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. מחקר
2.1 ניתוח PEST
2.2 ניתוח SWOT
3. בעלי עניין
4. קמפיין של העמותה
5. תקציב של הקמפיין
6. תקשורת
6.1 מודל של גונסון
6.2 הודעה לעיתונות
6.3 הגלגל של ברנשטיין
6.4 תיאורית דיפיזיה
7. ניהול משברים
8. הערכה
9. סיכום
10. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ניתוח סביבת הארגון הכרחית בכדי להסיק מסקנות אסטרטגיות רלבנטיות לפעילות עכשווית ועתידית. ניתוח הסביבה מחולק לשלוש -סביבת המאקרו, סביבת המיקרו והסביבה הפנימית.
המטרה היא להעריך באופן ביקורתי את סביבת הארגון תוך ביצוע ניתוחים מתאימים (pest,swot) ולהעריך הן את יציבות הסביבה בה בוחר הארגון לפעול והן את יכולות הארגון.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור לעמותה "ל"ב - להילחם ביחד"", סמינריון אודות "יחסי ציבור לעמותה "ל"ב - להילחם ביחד"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.