עבודה מס' 069332
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח המותג על פי מושגים בתחום.
1,973 מילים ,2012
עבודה זו מתייחסת למותג "שטוזים" באמצעות מושגים כגון: מעורבות הצרכן, דפוסי קנייה של צרכנים, נאמנות הצרכן, "כלכלת החוויה" - המודל של פיי וגילמור.
מזון · צרכנים · תנובה · מוצרי חלב · ילדים · אריזות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים - "שטוזים" ", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים - "שטוזים" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.