היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות צרכנים - "שטוזים"

עבודה מס' 069332

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המותג על פי מושגים בתחום.

1,973 מילים ,2012

תקציר העבודה:

עבודה זו מתייחסת למותג "שטוזים" באמצעות מושגים כגון: מעורבות הצרכן, דפוסי קנייה של צרכנים, נאמנות הצרכן, "כלכלת החוויה" - המודל של פיי וגילמור.

קטע מהעבודה:

בהתייחסות למותג "שטוזים" של יופליי ניתן להסיק כי השוק אליו פונים: הורים לפעוטות (בעיקר אימהות) הוא שוק רגיש ולכן המעורבות היא גבוהה. דהיינו, המזון אותו ההורים יבחרו לילדיהם הקטנים מושפע בעיקר מפרמטרים של טעם ובריאות. ההורים חשים אחריות על גידול ילדיהם באמצעות המזון אותו הם בוחרים, וכן הם רוצים שילדיהם יהנו מהאוכל, שהוא יהיה טעים עבורם וכאמור בריא. מכאן כי תהליך קבלת ההחלטה במקרה זה הוא שקול יותר.
פעילות המותג "שטוזים" השפיעה על מעורבות זו באמצעות שלושה מאפיינים:

תגים:

מזון · צרכנים · תנובה · מוצרי חלב · ילדים · אריזות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים - "שטוזים" ", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים - "שטוזים" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.