היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין דכאון לאחר הלידה למוות בעריסה

עבודה מס' 069270

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח של מחקרים בנושא.

8,620 מילים ,30 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

כבר שנים רבות שתופעת מוות בעריסה הינה תעלומה המדירה שינה מעיניי הורים רבים. אי הוודאות שבה יוצרת חרדה גדולה בקרב ההורים וגורמת ליצירת התנהגויות שונות שמטרתן למנוע את קיומה של התופעה, כמו הגנת יתר על התינוק ושימוש באמצעי השגחה שונים. רבים ניסו למצוא גורמים חד משמעיים שיסייעו בניבוי התופעה ובמניעתה, אך ללא הועיל, לא נמצאו גורמים חד משמעיים שניתן לקבוע בוודאות שהם אכן כאלה. זה נבע בעיקר בגלל הקושי בביצוע מחקר ניסויי.
מטרת העבודה היא לסקור גורם נוסף - דיכאון לאחר הלידה - המהווה סיכון למוות בעריסה. טרם סקירת שתי התופעות, מוגדרת השינה ומוצגות הפרעות השינה השונות והמוות בעריסה כהפרעת שינה; לאחר מכן נסקרות שתי התופעות, הגדרת התופעה, הגורמים השונים להתרחשותה, דרכי הטיפול או המניעה. העבודה סוקרת את תופעת המוות בעריסה, את הגורמים השונים שהתגלו על פי המחקרים השונים ואת ההמלצות להפחתת הסיכון למוות בעריסה; לאחר מכן נסקרת תופעת הדיכאון, הסימפטומים השונים המתגלים בעקבות התופעה ודרכי הטיפול השונות. בחלקו האחרון של הדיון מוצגים מחקרים שונים שחקרו את הגורמים השונים שמגבירים את הסיכון למוות בעריסה בהקשרם לדיכאון לאחר הלידה. בנוסף, בחלק של הדיון מוצגים תתי הקשרים השונים המרכיבים את הקשר בין הדיכאון לאחר הלידה למוות בעריסה. לבסוף, בחלק של הסיכום, מוצגת מסקנת המחקר ואיתה כיווני המחקר העתידיים שמטרתם להרחיב ולהעמיק את המחקר בנושא תופעת מוות בעריסה והגורמים לה. הבנת התופעה, ניבוייה ומניעתה תסייע להורים רבים להתמודד עם התופעה ותפחית את החששות הטמונים בה.

תוכן עניינים:
1. תקציר
2. מבוא
3. שינה והפרעות שינה
4. מוות בעריסה
5. דיכאון לאחר הלידה
6. הקשר בין דיכאון לאחר הלידה למוות בעריסה
7. דיון
8. סיכום
9. מקורות מידע

הערת מערכת: לא בכל העבודה צוינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

(Forsyth, et al.1972 ) הגדירו את תסמונת המוות בעריסה כמוות פתאומי של תינוק מתחת לגיל שנה המתרחש במהלך השינה ואינו צפוי, אינו ניתן למניעה ואינו ניתן להסבר גם לאחר ניתוח שלאחר המוות ולאחר בדיקת ההיסטוריה הרפואית של התינוק.

תגים:

דיכאון · תינוק · מוות בעריסה · הריון · לידה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין דכאון לאחר הלידה למוות בעריסה", סמינריון אודות "הקשר בין דכאון לאחר הלידה למוות בעריסה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.