היישום אינו מחובר לאינטרנט

גורמים מוטיבציוניים לפעילות ההתנדבותית של סטודנטים באגודה

עבודה מס' 069248

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות ומחקר כמותי.

5,491 מילים ,12 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

תופעת ההתנדבות מהווה אבן יסוד להתפתחות של כל חברה. אחת ההגדרות האפשריות של התנדבות היא: פעולה מסייעת של אדם, אשר רואה אותה כבעלת ערך. כמו כן, פעולה זו אינה מכוונת באופן ישיר לרווח כספי, ואינה כפויה או מחויבת על פי חוק (van Till, 1988). התנדבות פועלת למען שגשוג הקהילה בפרט וחברה ככלל.
נכון להיום בישראל יש תנועות התנדבות אשר פועלות בקשת רחבה ובארגונים רבים. מתנדבים הם אנשים שתורמים מזמנם וכוחם לביצוע פעולות שלא מביאות להם תועלת פיננסית. לכן, למוטיבציית המתנדבים יש חשיבות רבה וארגונים המפעילים מתנדבים בשורותיהם, צריכים להעניק לפן המוטיבציוני התייחסות ראויה.
מטרת העבודה - לגלות את ייחודיות המוטיבציה של פעילי אגודת הסטודנטים של מכללת "ספיר" להתנדבות באגודה. יש להניח שחלק מהגורמים למוטיבציית הסטודנטים הפועלים באגודה מהווה הפן הסוציאלי, כלומר, נוכחות ופעילות באגודה גורמת לתחושת השייכות ולמעמד מסוים בקהילת הסטודנטים. כמו כן, אני מניחה שחשיבות רבה בין הגורמים המוטיבציוניים מהווה מימוש עצמי, כי פעילות באגודה תורמת להתפתחות האדם ולקידומו. לבסוף, בעולם המודרני יש להתנדבות תפקיד חברתי חשוב ולכן על מנת לעודד את התופעה נחוץ להבין את מניעי המתנדבים כי הם מהווים כלי לשכנוע מתנדבים פוטנציאליים, ולמניעת הנשירה של מתנדבים.

תוכן עניינים:
מבוא
תיאור הארגון
סקירת ספרות
-מוטיבציה
-על ההתנדבות
-מוטיבצית המתנדבים
פרק מתודולוגי
ממצאים
דיון
מסקנות
המלצות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח: שאלון

קטע מהעבודה:

מושג המוטיבציה בא מן המילה motion והוא מתאר מניעים motives (קפלן ועשור, 2001). תיאוריות מוטיבציה באה כדי להסביר תהליכים המניעים את האדם באופן מסויים. במילים אחרות מוטיבציה היא מבנה תיאורטי שאנו משתמשים בו על מנת להסביר מדוע אנשים עושים מה שהם עושים (Smith, Hoeksema, & Loftus, 2003).

תגים:

מוטיבציה · הנעת מתנדבים · הנעת עובדים · גורמי הנעה · מאסלו · מתנדבים · התנדבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גורמים מוטיבציוניים לפעילות ההתנדבותית של סטודנטים באגודה ", סמינריון אודות "גורמים מוטיבציוניים לפעילות ההתנדבותית של סטודנטים באגודה " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.