היישום אינו מחובר לאינטרנט

אירוח משחקי האולימפיאדה כתחרות בין ערי עולם

עבודה מס' 069235

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור ניסיונותיהן של אטלנטה וסידני לעצב לעצמן תדמית גלובלית חיובית באמצעות אסטרטגיית האירוח של אירוע-על.

4,388 מילים ,11 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו נתאר את ניסיונותיהן של אטלנטה וסידני לעצב לעצמן תדמית גלובלית חיובית באמצעות אסטרטגיית האירוח של אירוע-על. משחקי הקיץ האולימפיים, שנערכו בערים אלו בין השנים 1996-2000, היוו זרז לא רק לפיתוח אורבני מסיבי, אלא גם לשיווק תדמיתי של הערים כערי עולם מתחזקות.
שאלת המחקר שתיבחן היא כיצד ניסו הערים הנ"ל, באמצעות הגשת ההצעה והזכייה בה, לקדם את מעמדן כערי עולם בזירת התחרות הגוברת בין ערים.
טענתי המרכזית היא שבאמצעות הצגת המועמדות והזכייה העוקבת באירוח, הצליחו הערים הללו ליצור תדמית כלכלית, חברתית ופוליטית, בנוסף לתדמית הספורטיבית והשמירה על איכות הסביבה והנוף שהיו חלק מסיבות זכייתן באירוח המשחקים, על יד אסטרטגיית אירוח המשחקים האולימפיים.
על מנת למקד את הדיון להלן, אציג את תהליך הגשת המועמדות של שתי הערים ובחינת התקופות, החל מהתקופה הטרום אולימפית (מזמן הגשת המועמדות ועד לזמן אירוח המשחקים), וכלה בתקופה הפוסט אולימפית (תוצאות האירוח).

תוכן העניינים
1. מבוא.
2. הקדמה.
3. תחרות בין ערים:
3.1 מאפייני התחרות הין ערים על קיום אירוע - על.
3.2 מאפייני התחרות הין ערים על מעמד גלובלי.
3.3 ארגון המרחב הפיזי.
4. אטלנטה כעיר עולם- אירוח המשחקים האולימפיים בשנת 1996.
5. סידני כעיר עולם- אירוח המשחקים האולימפיים בשנת 2000.
6. אירוח המשחקים האולימפיים בשנת 2012 בישראל ?
7. סיכום ומסקנות.
8. ביבליוגרפיה.

הערת מערכת: חלק מקישורי האינטרנט אינם פעילים עוד.

קטע מהעבודה:

התחרות בין ערים על מעמד גלובלי היא הבסיס לדיון. נרצה להציג שתי פנים לתחרות זו: תחרות בין ערים על קיום אירוע-על כדוגמת האולימפיאדה ותחרות בין ערים על יוקרה, תדמית, הון ותעסוקה. שני הטיפוסים הנם בעלי מאפיינים דומים, אולם קיים גם שוני מהותי ביניהם. להלן סקירה חלקית של המאפיינים:

תגים:

ערי עולם · אולימפיאדה · תחרות · מאפייני תחרות · אולימפיאדה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אירוח משחקי האולימפיאדה כתחרות בין ערי עולם ", סמינריון אודות "אירוח משחקי האולימפיאדה כתחרות בין ערי עולם " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.