היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדיניות מוצרים - האם לייצר מותג פרטי?

עבודה מס' 069205

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת השאלה האם על חברות ייצור לייצר מותג פרטי עבור המפיצים שלהן - המקרה של חברת מי עדן.

1,037 מילים ,3 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

ייצור מותג פרטי לחברה או רשת מסויימת עלולה לסכן את היצרנים השונים מאחר והם יוצרים מוצר שיהווה מתחרה נוסף ומשמעותי למותג שלהם. עם זאת, התנאים העסקיים הקיימים במאה העשרים ואחת, שנובעים משיתופי פעולה תכופים בין יצרנים לבין מפיציהם העיקריים גורמים לכך שמרבית היצרנים הלאומיים נאלצים לייצר מותגים פרטיים לחברות שונות אף אם מהלך כזה עלול לפגוע במותגים שלהם ולהביא לירידה בביקוש למוצריהם. על כן הגישה על פיה ניתן לסרב לייצור מותג פרטי אינה רלוונטית עבור חברת מעיינות עדן, והיא נדרשת להסכים ולייצר מותג חדש של מים מינרליים שישא את השם "מגה" עבור רשת הסופרמרקטים מגה.
על מנת לא לפגוע במעמד מותגה "מי עדן" בשוק המקומי, עומדות בפני חברת מעיינות עדן שתי אפשרויות בעת ייצור המותג הפרטי עבור רשת מגה, החברה יכולה לבחור בגישת ייצור אקטיבית או בגישת ייצור פסיבית כמפורט להלן.

קטע מהעבודה:

הגישה האקטיבית מתאימה ליצרנים הרוצים לשמר את הסטטוס של המותג שלהם ולייצב אותו כמותג מוביל, או לחילופין לקדם מותג שדעך ולהחזיר אותו למקומו כמוביל בשוק.

תגים:

מדיניות מוצרים · מותג פרטי · רם הרשטיין · מנהל עסקים · מי עדן · מגה · מים מינרליים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיניות מוצרים - האם לייצר מותג פרטי?", סמינריון אודות "מדיניות מוצרים - האם לייצר מותג פרטי?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.