היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת מסעות פרסום על עישון

עבודה מס' 069198

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה ספרותית של מסעות פרסום נגד עישון במספר מקומות בעולם.

5,253 מילים ,20 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

על פי דהן, חרמוני, כהן קסטל, כרכבי וכרכבי (2005), עישון סיגריות הוא אחד הגורמים העיקריים לתחלואה ותמותה שניתנים למניעה, ואחראי בישראל לכ-10,000 מקרי תמותה בשנה ממחלות הנגרמות מעישון. בישראל, 26% מהאוכלוסייה הבוגרת מעשנים, כשליש מהם מצהירים על רצונם להפסיק לעשן, אך רק כ- 2% מצליחים במשימה זו לאורך שנה שלמה לפחות. לנוכח שיעור המעשנים הגבוה, אף שיפור קטן בשיעור הנגמלים מעישון עשוי להניב שיפור משמעותי בהפחתת התחלואה והתמותה הקשורים לעישון.
סורוקה ובלוזר (2000), מצביעים על כך שמרבית המעשנים (90%), מתחילים לעשן לפני גיל 18 ומכאן שחשוב להתערב, לשם מניעת עישון כבר בגיל צעיר שבו מתרחשות מרבית התחלות העישון.
עבודה זו תבדוק את יעילותם של מסעות פרסום לצמצום או מניעה של עישון, לשם כך ייבדקו מסעות פרסום ברחבי העולם, ומחקרים שנעשו על יעילותם.

תוכן העניינים:
1.מבוא
1.1 הגדרת המושג עישון
1.2 אמצעים למניעת עישון
1.3 השפעת העישון על בריאות הציבור
2. נושא העבודה
2.1 השערת המחקר
2.2 שיטת המחקר
3. ניתוח מסעות פרסום נגד עישון
3.1 סוגי פרסום למניעת עישון
3.2 אפקטיביות צורות הפרסום
3.3 קשר בין מסעות פרסום להקטנת העישון
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

על פי וול (Wall, 2005),במשך השנים המסר שהועבר במסעות פרסום נגד עישון השתנה, בשנות השישים של המאה הקודמת הודגשו נושאים כלכליים,הראו כמה יקר לעשן כמות כזו או אחרת במשך שנה, המטרה להדגיש למעשנים את הבזבוז הכספי הכרוך בעישון,הטיעון הזה לא היה אפקטיבי,שכן למרות עלייה מתמדת במחירי הסיגריות לא הייתה הפחתה במספר המעשנים, ומאז ולמעשה עד היום הטיעון המרכזי ברוב מסעות הפרסום נגד עישון הוא נושא ה"בריאות".

תגים:

עישון · פרסום · מסעות פרסום · מניעת עישון · אפקטיביות · קמפיין · קמפיין חברתי · נוער

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת מסעות פרסום על עישון", סמינריון אודות "השפעת מסעות פרסום על עישון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.