היישום אינו מחובר לאינטרנט

"the road not taken"

עבודה מס' 069185

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השיר תוך התייחסות אישית של כותבת העבודה.

1,830 מילים ,2006

תקציר העבודה:

ברובד הגלוי של השיר, מדבר המשורר על עמידה/ התמודדות מול התפצלות דרכו לשתי דרכים והצורך לבחור בדרך אחת להמשך ההליכה ביער.
"Two roads diverged in a yellow wood"
הוא עומד בנקודת ההתפצלות ומשקיף על דרך אחת עד לנקודת האופק שלה, משקיף על השנייה, נמצא בהתלבטות, שתיהן מאד דומות ועם זאת שונות. בשתיהן נראה שעברו אנשים אך בשנייה העלים ירוקים יותר והיא "מזמינה" יותר, "רעננה" יותר. על אף שהוא יודע שקטנים סיכוייו לחזור ולנסות ללכת גם בדרך הראשונה, הוא בוחר בדרך השנייה.
את השיר הוא כותב במרחק של שנים מאותה נקודת זמן ועל כן הוא נאנח ואומר שהבחירה שהוא עשה, בדרך הרעננה יותר, זו שנראית כפחות מתויירת, "משומשת", הבחירה הזו עשתה את כל ההבדל.

עבודה זו כוללת:
מילות השיר; מבנה השיר; סגנון הכתיבה; מדרש (הסבר הבחירה בשיר זה לניתוח); סיכום;

קטע מהעבודה:

בבית הראשון מתואר המצב בפני עומד המשורר, מצב בו אליו לבחור בין שתי הדרכים המתפצלות ועל כך שמאחר והוא לבדו הוא אינו יכול לנסות את שתיהן ואז לבחור באיזו מהן להמשיך ללכת.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""the road not taken" ", סמינריון אודות ""the road not taken" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.