היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח חברת ויסוצקי

עבודה מס' 069170

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה על פי מודלים.

5,325 מילים ,6 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בניתוח חברת "תה ויסוצקי" שהיא יצרנית ויצואנית התה המובילה בישראל.
"תה ויסוצקי" כמוצר, מיוצר על ידי משפחת ויסוצקי בישראל החל משנת 1963 וכיום שולטת החברה בלמעלה מ- 78% משוק התה בישראל שמוערך בכ-200 מליון ₪, כולל מכירות למסעדות וכיו"ב.

בניתוח הפירמה שנציג, נכיר את הפירמה "ויסוצקי". בעזרת מודלים מתאימים נוכל לקבל מושג ולו במעט על המשמעות של שליטה בשוק התה ועל הקשר בין שיטות שיווק ותמחור לבין ייצור והפצת מגוון מוצרים חדשים ואף שימור הישנים והמוכרים.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
מיהי הפירמה בה עוסקת העבודה?
תמהיל מוצרי הפירמה
פילוסופיית ניהול השיווק
ניתוח מתחרים עפ"י המודלים פורטר ו-SWOT
ניתוח מתחרים עפ"י "מודל בוסטון"
אסטרטגיות המחרה
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

קו מוצרי התה -
אורך קו: בתוך קו התה קיימים מספר פריטים: תה שחור רגיל, תה שחור בטעמים, תה פירות, תה ירוק, תה אדום, The leaves collection ותה בתפזורות.

תגים:

מבוא לשיווק · שיווק · ויסוצקי · משקאות · SWOT · מודל בוסטון · המחרה · ניתוח עסקי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח חברת ויסוצקי", סמינריון אודות "ניתוח חברת ויסוצקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.