היישום אינו מחובר לאינטרנט

עיתונות מודפסת ומקוונת- הצגת אירועים

עבודה מס' 069148

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין "הארץ", ידיעות אחרונות" ו-"MSN" - כתבה בנושא ביטול שביתת הבנקים (17/4/2005).

2,807 מילים ,4 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

בעבודה זו נערוך השוואה בין שני עיתונים מודפסים - "הארץ" ו"ידיעות אחרונות", ובין העיתון המקוון "msn". מקרה הבוחן הוא כתבה העוסקת בביטול שביתת הבנקים אשר הייתה מיועדת להתרחש ביום ראשון, 17/4/2005. יש לציין כי הכתבה התפרסמה בעיתון המקוון הנ"ל ביום ראשון בשעה 07:08, ובדיקתה נערכה בשעה 14:00 בצהרי יום ראשון, ה- 17/4/2005. כפי שנציג זאת בהמשך, יש לעובדה זו השלכה על ההבדל שבין המדיה המודפסים למדיה האלקטרוניים.

נטען כי קיימים הבדלים בולטים ומשמעותיים באופי הסיקור החדשותי של אותו נושא בעיתונים השונים. הבדלים אלו באים לידי ביטוי בשפה, בדרך הויזואלית בה מוצגת הכתבה - מיקומה, גודל הכתב, כותרות ועוד. הבדלים אלו נובעים במידה רבה מקהל היעד אליו מופנה העיתון, ומהקו האידיאולוגי המנחה את עורכי העיתון.

מחקר זה יתבצע בשיטה איכותית. עיקרו בחינת מאמרים וכתבי עת העוסקים בתיאוריות השונות של חדשות בעיתונות, ויישומן בכתבות העוסקות בביטול שביתת הבנקים שהייתה מתוכננת ביום ראשון ה 17 לאפריל, 2005 בעיתונות המודפסת והמקוונת.

הערת מערכת: הכתבה ב"MSN" אינה זמינה עוד.

קטע מהעבודה:

פרופסור ליימן-ווילציג (ליימן-ווילציג, 1994) סיכם במחקרו את רכיבי התוכן אשר הגדירו במחקרם החוקרים גלטונג ורוגה, והוסיף עליהם עוד מספר רכיבים. במחקרם, הציגו השניים מספר רכיבים אשר לכל אחד מהם משקל מצטבר בתהליך הסלקציה של האירועים. ככל שמספר המרכיבים באירוע מסוים גדול יותר, כך גדל הסיכוי שאירוע זה יהפוך לחדשה עיתונאית.

תגים:

אינטרנט · מקוון · השוואה · סיקור חדשותי · סדר יום · חדשות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עיתונות מודפסת ומקוונת- הצגת אירועים", סמינריון אודות "עיתונות מודפסת ומקוונת- הצגת אירועים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.