היישום אינו מחובר לאינטרנט

ספורט ותקשורת

עבודה מס' 069129

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד אמצעי התקשורת והספורט התאימו את עצמם האחד לשני עם השנים.

2,674 מילים ,11 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מערכת היחסים הסימביוטית בין הספורט האמריקאי ואמצעי התקשורת יצרה תלות הדדית ועמה גם יחסי גומלין (McChesney, 1989). אמצעי התקשורת מעניקים לספורט את המשאבים הכלכלים והחשיפה לה הוא זקוק על מנת להיות עסק רווחי ומקבלים בתמורה אחוזי רייטינג גבוהים. הספורט מנצל את היתרונות המיוחדים שלו בצורה אופטימלית על מסך הטלוויזיה: אירועי ספורט מצטלמים יפה בטלוויזיה, יש בהם גיבורים, קהל מעריצים, הם תחרותיים ויוצרים דרמה בשידור חי (צוקרמן, 1999). הספורט מעניק לאמצעי התקשורת את הצופים, הצרכנים בפוטנציה ומקבל כסף וחשיפה מרבית.
במשך השנים נעשו שינויים בשני התחומים הללו: ספורט וטלוויזיה. על מנת להתאים עצמם טוב יותר האחד לשני ולהיות מחוזרים על ידי גורם שלישי, המפרסמים. עבודתי תכלול ניתוח יחסי הגומלין בין ענף הכדורסל האמריקאי ובין רשתות הטלוויזיה על ציר הזמן בשלושה פרמטרים מרכזיים של שינוי: הדטרמיניזים הטכנולוגי, הגלובליזציה והמסחור.

תוכן עניינים:
- הקדמה
- מקרה בוחן: כדורסל: סקירה היסטורי, השידור הישיר
- פרמטרים לשינוי במרחב הזמן: דטרמניזם טכנולוגי, גלובלזציה, מסחור
- סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

השיפורים הטכנולוגים בתחום המדיה לא פסחו על הספורט והכדורסל. ממוצע הצופים במגרש הכדורסל הוא 15 אלף צופים לערך, מרבית חובבי הענף חווים את החוויה עצמה דרך אמצעי התקשורת השונים, החל מהרדיו והעיתונות הכתובה ועד הטלוויזיה. על מנת שהצופה בבית יהנה מהאירוע ומחוויית ה"לא להיות שם" ,(כ"ץ ודיין, 1995), רשתות השידור העצימו את חווית הצפייה באמצעות הטכנולוגיה.

תגים:

אירועי ספורט · שידור ספורט · טלויזיה · טלביזיה · פרסום · מיסחור · מיתוג

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ספורט ותקשורת", סמינריון אודות "ספורט ותקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.