היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום ברשת החברתית "פייסבוק" - דפוסי השימוש ביחס לרכישה

עבודה מס' 069077

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת התנהגות המשתמשים ביחס לפרסום בפייסבוק.

6,341 מילים ,19 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

במחקר זה אעסוק בדפוסי השימוש בסביבת הרשת החברתית פייסבוק ובקשר ביניהם לבין רכישות המבוצעות כתוצאה מפרסומת בפייסבוק, בהנחה כי יש רכישות מקוונות ולא מקוונות אשר מבוצעות בעקבות פרסום מסוג זה. לאחר חיפוש נרחב לא נמצאו מחקרים אקדמאים ביחס לפרסומות ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט אולם קיימים המון מדריכי שימוש למפרסם המתחיל ברשת החברתית.
במסגרת המחקר הופץ שאלון סגור ואנונימי ברשת החברתית פייסבוק במטרה שיכיל מדגם רב של נחקרים, כל הנחקרים הינם תושבי ישראל דוברי עברית בין הגילאים 20-60 בעלי חשבון ברשת החברתית פייסבוק. מולאו 66 שאלונים.

שלוש שאלות מחקר שנבדקו היו:
* הקשר בין מספר החברים בפייסבוק ובין רכישות המבוצעות בעקבות פרסום הפייסבוק
* הקשר בין מידת השימוש הפאסיבי (זמן גלישה) ברשת החברתית פייסבוק ובין רכישות המבוצעות בעקבות פרסום הפייסבוק
* הקשר בין מידת השימוש האקטיבי (עידכון פרטים אישים, עדכוני סטטוסים ותגובות בפייסבוק) ובין רכישות המבוצעות בעקבות פרסום הפייסבוק

כל שלוש השאלות נתמכו בחמש השערות מחקר אשר נועדו להוכיח את הקשר החיובי או השלילי בין הרכישות ודפוסי השימוש.

קטע מהעבודה:

בעידן שבו תעשיית הפרסום באינטרנט מגלגלת ברבעון 6.4 מיליארד דולרים, שזהו גידול של 17% מסכום הפרסום של אותו רבעון בשנת 2009 (IAB, 2010) יש מקום לבחון את התועלת שיש בפרסום במדיה הדיגיטלית. הופמן ונובק (Hoffman & Novak, 1996) תומכים בזאת וטענים כי המדיה האינטראקטיבית מהווה מצע יעיל לפרסום ואנשי מקצוע ואקדמיה כל הזמן חותרים למקסם את הפוטנציאל האדיר שיש לאינטרנט (Rodgers & Thorson, 2000).

תגים:

ניהול הפרסום · פירסום · טוויטר · לייקים · LIKE · סטטוס · תגובות · FACEBOOK · רשתות חברתיות · הון חברתי · ערוצי פרסום · קניות · אינטרנט · קניה מקוונת

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום ברשת החברתית "פייסבוק" - דפוסי השימוש ביחס לרכישה", סמינריון אודות "פרסום ברשת החברתית "פייסבוק" - דפוסי השימוש ביחס לרכישה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.