היישום אינו מחובר לאינטרנט

חלומותיהם של הגיבורים הגברים ב-"פנים אחרות" ו-"הרופא וגרושתו"

עבודה מס' 069037

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת פרטי החלומות של גיבורי הסיפורים הקצרים הנ"ל, ביאורם ופירושם על בסיס הלך הסיפורים, מוטיבים חוזרים ופרשנויות ספרותיות ופסיכולוגיות חיצוניות.

2,224 מילים ,8 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

העבודה סוקרת בנפרד את החלומות בשני סיפורי האהבה - "פנים אחרות", "הרופא וגרושתו" - מאת ש"י עגנון.
מטרתה מתן דגש לרובד התת הכרתי בו משתמש ש"י עגנון על מנת לצקת תוכן עמוק יותר לעלילות סיפוריו ובניית דמויותיו ויחסן לסביבה.

קטע מהעבודה:

סיפור זה של ש"י עגנון מתנהל כל כולו כזרימת מצבים נפשיים ופיזיים שמוחשיותם מעורפלת. קשה להבחין לאורך הסיפור בין אמת להזיה, בין מגע שמומש למגע שמתחיל דרכו בתת ההכרה, מחלחל להכרה אך לבסוף מתמוסס. להתנהלות בעלת טיב ההזיה הזו תורם המיעוט בשיח ממשי - משפטים דלי מלל מלווים לאורך היצירה כולה בתיאורים ארוכים שמותירים את הקורא בספק האם אכן נאמר הדבר. "נלך, חזר ואמר, שלא היה בטוח אם אמר, ואם אמר - אם שמעה." ("בדמי ימיה", 1978, עמ' 57).
במהלך הטיול האחד בעולם המציאות, מוביל הרטמן את טוני לטיול נוסף. טיול בעולם חלומותיו, מבעדו מסוגלים אנו להתבונן לתוך נבכי נפשו של הרטמן יותר מאשר מאפשרות כל מילותיו כולן.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חלומותיהם של הגיבורים הגברים ב-"פנים אחרות" ו-"הרופא וגרושתו"", סמינריון אודות "חלומותיהם של הגיבורים הגברים ב-"פנים אחרות" ו-"הרופא וגרושתו"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.