היישום אינו מחובר לאינטרנט

עמדות כלפי שיתוף עובדים, שיתוף עובדים נתפס ומוטיבציה בעבודה

עבודה מס' 069008

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר בין מוטיבציה לשיתוף עובדים בקרב עובדי בנק הפועלים בע"מ.

7,519 מילים ,38 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

תופעת שיתוף העובדים בניהול וקבלת החלטות צוברת תנופה בעולם המערבי עוד מתחילת המחצית השנייה של המאה הקודמת, מאז היא הולכת וגדלה בהתמדה. זאת בנוסף לשיתוף עובדים ברווחים באמצעות הקצאת אופציות ומניות, תופעה הרווחת במיוחד בעולם ההיי-טק, אך חודרת גם לעולם הבנקאות. זמן הכשרתו של איש מקצוע מיומן לעבודה לאחר סיום לימודיו הינו ארוך ועלותו לארגון בו נערכת ההכשרה גבוהה מאד. לפיכך האינטרס של הארגון הוא הפקת מקסימום תוצאות מהעובד במהלך תקופת עבודתו הפורייה. עזיבת העובד לאחר תום תקופת ההכשרה הינה הפסד חמור לארגון המשקיע בו, לטובת ארגון אחר שייהנה מהתוצאות.

הבעיה העסקית - לאחרונה הגיעו לידי עורך המחקר ידיעות בדבר טענות חוזרות ונשנות לגבי תחושות של העובדים בבנק הנוגעות לאי-שיתופם במערך קבלת ההחלטות, גם בזה הרלוונטי במישרין ובעקיפין להצלחתם המקצועית ולקידומם המקצועי והאישי וכן ברמה הכללית. תלונות אלו היוו את המניע הראשוני לעריכת המחקר הנוכחי.
מטרת העבודה הינה בחינת הקשרים הקיימים בין עמדות העובדים בבנק הפועלים כלפי שיתופם בניהול ובקבלת החלטות בבנק, ברמות השונות של הארגון. מהי הרמת השיתוף הקיימת כפי שהיא נתפסת בעיניהם, מהן עמדותיהם כלפי שיתוף עובדים ומהו הפער שבין כל אלה לבין רמת המוטיבציה של העובדים בעבודה.
תרומתה של העבודה הנוכחית הינה בצד תוספת נדבך לידע התיאורטי המצטבר בתחום, גם תוספת מידע חיוני לבנק הפועלים כארגון, ידע העשוי לסייע לשימור עובדים, שיפור יחסי העבודה ותגבור המוטיבציה של העובדים לטובתם, לטובת הלקוחות ולטובת הארגון.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. בנק הפועלים
2.1 רקע
2.2 שיתוף עובדים בבנק הפועלים
3. סקירת ספרות
3.1 שיתוף עובדים בקבלת החלטות
3.2 מוטיבציה
3.3 מוטיבציה בעבודה
3.4 הקשר בין שיתוף עובדים ומוטיבציה
4. שיטה
5. ממצאים
5.1 ממצאים נוספים
5.2 ממצאי המחקר האיכותני
6. דיון ומסקנות
7. ביבליוגרפיה
8. נספח - שאלון

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את פלטי ה-SPSS.

קטע מהעבודה:

שיתוף עובדים בקבלת החלטות מוגדר כמצב שבו הארגון מביא את עובדיו לנטילת חלק פעיל באבחון הבעיות של הארגון, בבחינה ובחירה של פתרונות, בתכנון של מהלך ויישומו בפועל (סמואל, 1996).
Cotton (1996) מגדיר שיתוף עובדים כ"תהליך השתתפותי המיועד לנצל את מכלול יכולותיהם של העובדים, המתוכנן באופן שיעודד ויגביר את מחויבותם להצלחה ארגונית".

תגים:

הנעת עובדים · ניהול כוח אדם · מוטיבציה · שביעות רצון · ארגונים · תרבות ארגונית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עמדות כלפי שיתוף עובדים, שיתוף עובדים נתפס ומוטיבציה בעבודה", סמינריון אודות "עמדות כלפי שיתוף עובדים, שיתוף עובדים נתפס ומוטיבציה בעבודה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.