היישום אינו מחובר לאינטרנט

הישרדות 2 איי הפנינה - ז'אנר הריאלטי על פי ז'אן בודיאר

עבודה מס' 068992

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ז'אנר הריאלטי דרך הסדרה "הישרדות" (ערוץ 10), תוך שימוש במושגים של ז'אן בודיאר.

1,464 מילים ,3 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנתח את הסדרה הישרדות 2 איי הפנינה. זו היא העונה השנייה של סדרת הדגל של ערוץ 10 וגם בעונה זו הושקעו מיליונים בהפקת התוכנית. התוכנית בעלת רייטינג גבוהה (אך עדיין פחות רייטינג מהאח הגדול ואף מהעונה הראשונה של הישרדות) התוכנית נערכת בפנמה והחוקים הם כמעט זהים לעונה הקודמת. 20 משתתפים אשר מגיעים לאי "בהפתעה" ומחולקים לשני שבטים ושני איים. בכל פרק השבטים מתחרים בינהם על משימת החסינות, כאשר הקבוצה המפסידה צריכה לבחור מתמודד שיודח מן האי. למשחק יש עוד מספר חוקים כאשר בסופו של דבר נשאר מתמודד אחד שמקבל מיליון ש"ח. ההבדל המהותי מן העונה הראשונה זה ההתווספות של אי הגלות, אליו מגיעים מדי שבוע שני שורדים אשר נלחמים בינהם והמנצח זוכה ברמז על מקום הימצאו של פסל חסינות שהוחבא באי.

בעבודה זו חקרתי את הסדרה הישרדות איי הפנינה. בחנתי את התוכנית דרך ההנחות של בודריאר על הממשי וההיפר ממשי.

קטע מהעבודה:

הצגת האי בהישרדות גרמה לו להפוך ל"היפר ריאלי" או "היפר ממשי". עצם הצגת האי גורמת לו להיות סימולציה, שכן אי אמור להיות משהו מבודד ומסוגר מן העולם החיצוני, אך ברגע שיש פרומאים ועוד אלמנטים חיצוניים לתוכנית זה גורם לאי לא להיות יותר אי בודד ומסוגר, אלא יוצר מציאות אחרת.

תגים:

היפר ממשי · ריאלטי · דימוי · ניק קולדריי · טקסיות · תכניות מציאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הישרדות 2 איי הפנינה - ז'אנר הריאלטי על פי ז'אן בודיאר", סמינריון אודות "הישרדות 2 איי הפנינה - ז'אנר הריאלטי על פי ז'אן בודיאר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.