היישום אינו מחובר לאינטרנט

הישרדות ארגון ושגשוגו: תאוריה ומעשה

עבודה מס' 063828

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת דרכים ותיאוריות העוסקות בהישרדות ארגון ושגשוגו. כולל בדיקה, האם אירגון ספציפי יוכל בעתיד לשרוד ולשגשג כפי שהדבר משתקף בתאוריות.

3,500 מילים ,36 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

בחינת דרכים ותיאוריות העוסקות בהישרדות ארגון ושגשוגו, תוך התייחסות לנושאים מסוג של: למידה ארגונית, חדשנות, יזמות ויצירתיות. בדיקה האם אירגון ספציפי יוכל בעתיד לשרוד ולשגשג כפי שהדבר קיים בספרות התיאורטית.

תוכן העניינים

תקציר מנהלים

חלק תיאורטי
יתרון תחרותי בתהליך ההמרה
חדשנות ויזמות
הארגון הלומד

חלק יישומי
הצגת הארגון
התייחסות לאסטרטגיות ארגוניות, חדשנות,
יזמות ולמידה ארגונית

ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תקציר מנהלים
ארגון כמו כל גוף חי, קיים בראש ובראשונה למען הישרדתו והשתפרותו, וזאת על מנת למצות את הפוטנציאל שלו ולהתרחב ככל האפשר. הארגון אינו קיים לשם הספקת טובין, או להעניק תשואה לבעלי המניות, הארגון קיים כדי לשרוד ולשגשג.
בעבודה זו בחלקה הראשון ייבחנו דרכים ותיאוריות העוסקות בהישרדות הארגון ושגשוגו, תוך התייחסות לנושאים מסוג של: למידה ארגונית, חדשנות, יזמות ויצירתיות.
בחלקה השני של העבודה יעסוק ביישום התיאוריות על ארגון " Scitex Vision ", וזאת על מנת לבדוק האם ארגון זה יוכל בעתיד לשרוד ולשגשג כפי שהדבר קיים בספרות התיאורטית.
המסקנה הנובעת מעבודה זו, שעל מנת שארגון " Scitex Vision " ימשיך לשרוד גם בטווח הארוך מחויב הוא לעמידה בכל סעיפי הארגון הלומד, לשפר את היכולת לעבוד כקבוצה מלוכדת ובדיקה לעומק של הוצאות גדולות במיוחד, זאת בנוסף לשיפור ביכולת הליבה של מחלקת הפיתוח.

מקורות:

אדיג'ס, י. (2000), ניהול הצמיחה והתחדשות הארגון, תל אביב, הוצאת מטר.
אהרונוב, ר. וחביב-נדן, ג. (2000), חינוך ליזמות - טיפוח ופיתוח כישורי פרט-יזם, מתוך "בפתח הדברים", חוברת הכנס בחינוך ליזמות תש"ס.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הישרדות ארגון ושגשוגו: תאוריה ומעשה", סמינריון אודות "הישרדות ארגון ושגשוגו: תאוריה ומעשה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.