היישום אינו מחובר לאינטרנט

גברים בפרסומת הישראלית

עבודה מס' 068964

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת תיאוריות במגדר, שינויים בתפיסת המושג גבריות וניתוח שלוש פרסומות.

4,164 מילים ,17 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות הולך וגובר העיסוק בסוגיות של גבריות. המשבר בתפיסת הגבריות החל בעקבות מספר תהליכים חברתיים אשר חלו בשנות השבעים. בניהם הייתה המהפכה הפמיניסטית, שפעלה למען שוויון בין המינים ושברה את הדומיננטיות של טיפוס גברי אחד, הנתפס כלגיטימי בחברה; הגבר הקלאסי, המאצ'ו, הצבר. מהפכה זו נתנה לגיטימציה לכניסתם של סוגי גבריות נוספים, השונים לחלוטין מדמותו של ה"צבר" וטשטשה את הסטריאוטיפיים הגבריים אשר רווחו. השינויים החברתיים בזהות הגברית באו לידי ביטוי, בשנים האחרונות, באמצעי התקשורת בכלל ובפרסומות בפרט.
לכן בעבודה זו אבקש להתמקד יותר בייצוג הגבר בפרסומות, כיצד הוא מוצג, וכיצד הפרסומות מציגות את שינויים שהתרחשו בתפיסת החברה את מושג הגבריות. את זאת אבחן דרך הפרסומות אשר משקפות את התפיסות והנורמות אשר לרוב רווחות בחברה.
כדי לבחון זאת בחרתי לנתח שלוש פרסומות עכשוויות ולראות אם הן מתיישבות בד בבד עם הדימויים החדשים של גבריות, בהנחה כי הפרסומות משקפות את האידיאולוגיות והנורמות הרווחות בחברה. את הפרסומות אספתי מצפייה בטלוויזיה ומחיפוש באתרים מקוונים באינטרנט באתרYou Tube.

תוכן עניינים:
מבוא:
-תיאוריות במגדר
-שינוים בתפיסת הגבריות
-הפרסומת כמעצבת מציאות
-דימוי הגבריות בתקשורת
מתודולוגיה
ניתוח פרסומות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ההתמקדות בהגדרת מהותם של ההבדלים בין המינים ובאבחונם נמשכת עד היום ומעסיקה חוקרים רבים. ישנן שתי גישות עיקריות אשר מבקשות להסביר כיצד מתפתחת הזהות המינית, זהות מגדרית, של הפרט. הבסיס לתיאוריות הראשונות הייתה תורתו של זיגמונד פרויד אשר עסקה בביולוגיה של המינים, אותם הבדלים אנטומיים מולדים אשר חורצים את גורלו של הפרט כזכר או כנקבה. הבדלים אלה, לפי פרויד, מולידים תהליכים פסיכולוגיים בלתי נמנעים, שבסופם מתעצבת אשיות נבדלת של נשים וגברים (מלאך-פיינס, 1998).

תגים:

תיאוריות מגדר · פרסומות · ייצוג · תקשורת · נשים גברים · דימוי · פרסומות · פירסום

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גברים בפרסומת הישראלית", סמינריון אודות "גברים בפרסומת הישראלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.