היישום אינו מחובר לאינטרנט

מהם הגורמים להקמת ארגון ה-FARC ?

עבודה מס' 068920

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת התנאים שאפשרו את צמיחתו והתחזקותו של ארגון ה- FARC בקולומביה.

2,341 מילים ,13 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

במסגרת העבודה יבחנו הגורמים להקמתו של הארגון, לרבות הסיבות הפוליטיות, החברתיות והכלכליות. האידיאולוגיה המניעה אותו והתנאים הכלכליים-חברתיים של קולומביה באותה תקופה מהווים נדבך חשוב כאשר ניגשים לבחון את הסיבות להקמתו. גוף העבודה יכלול ארבעה פרקים עיקריים: (1) רקע היסטורי המסכם בקצרה מחד את השתלשלות האירועים בקולומביה בשנים שקדמו להקמת הארגון ומאידך את פעילותו של הארגון כיום; (2) פרק אשר יבחן את המניעים האידיאולוגיים והפוליטיים שהניעו את הארגון ואת והסביבה הפוליטית שבה צמח; (3) הפרק הבא יפרט את הסיבות הכלכליות והחברתיות, לרבות מצבה הסוציו-אקונומי של קולומביה, ומצוקתם של החקלאים עם התפתחותה של כלכלה קפיטליסטית; (4) דיון ומסקנות, יבחן מבין כל הגורמים הנדונים את זה שהיווה את ההשפעה הגדולה ביותר והמניע העיקרי שהביא להקמת הארגון.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א': רקע היסטורי
פרק ב': גורמים פוליטיים
פרק ג': גורמים כלכליים וחברתיים
פרק ד': דיון ומסקנות
נספחים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ההיסטוריה הקולומביאנית מאז 1930 רוויות קרבות וסכסוכים מתמידים, תוצר לוואי של הניסיונות החוזרים ונשנים של מגזרים, קבוצות שוליים וכוחות חברתיים עולים אשר ניסו להרוויח נתח מעושרה של קולומביה. חלק גדול מהמאבק היה אי-היכולת של אותם כוחות חברתיים להשיג גישה אל תוך המערכת הפוליטית. כאשר הערוץ הלגיטימי נסגר בפניהם, הרבה קולומביאנים פנו לאלימות, במתווה של קבוצות מהפכניות, וזאת על מנת לקדם את האינטרסים שלהם (Boudon 1996: 281).

תגים:

טרור עולמי · קולומביה · גרילה · פשע · עוני · מניעים פוליטיים · אידאולוגיה · לה ויולנסיה · קומוניזם · סמים · דרום אמריקה · אמריקה הלטינית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מהם הגורמים להקמת ארגון ה-FARC ?", סמינריון אודות "מהם הגורמים להקמת ארגון ה-FARC ?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.