היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע - מוקד המכירות בחברת "אלבר"

עבודה מס' 068899

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המערכת, חישובי עומס, חקר ישימות ובניית אלטרנטיבה.

5,490 מילים ,2009

תקציר העבודה:

התחלנו בתיאור המערכת הקיימת אותה ניתחנו בעזרת הכלים כמו DFD פיזי שבעזרתו פרטנו כל תהליך ותהליך וחלק במערכת.
בהמשך פרטנו תהליך עיקרי במערכת ע"י DFD1.
כלי שני שבעזרתו ניתחנו את המערכת הוא ה- HIPO שבו בדקנו את אפיקי הקלט והפלט של כל תהליך.
הגענו לשלב של חישובי העומס בתחילה חישבנו את העומס על המחשב, המשכנו בחישוב העומס על המסופים,וכן חישבנו את נפח האיחסון.
עברנו לניתוח בעיות המערכת שמצאנו לנכון שהן הבעיות הקריטיות ביותר שמשפיעות על תפקוד המערכת והעובדים.
ביצענו חקר ישימות כלכלית בה פרטנו את החלופה הקיימת ע"פ מישורי השוואה שונים מנקודת הסתכלות של ניתוח כלכלי כמו: הוצאות שוטפות, הכנסות שוטפות, הוצאות חד פעמיות והכנסות חד פעמיות.
בנינו חלופה אלטרנטיבית למערכת וגם בה ביצענו חקר ישימות כלכלית, המשכנו באיסוף נתונים לגבי כל מישור השוואה ובדקנו איזו חלופה נותנת לנו את התועלת נטו הגדולה ביותר במושגים של כסף.
לאחר מכן ביצענו חקר ישימות תפעולית-ארגונית וחקר ישימות טכנולוגית.
קבענו את המשקל היחסי של מישורי ההשוואה השונים,וכן קבענו גם את סקאלת הציונים ונתנו לכל מישור השוואה את הציון המתאים לו, חישוב את הניקוד לכל נושא הערכה בכל חלופה, והשווא נו בין החלופות ע"י סיכום הניקוד לכל חלופה.
כעת חיברנו את התוצאות של חקר ישימות תפעולית-ארגונית וחקר ישימות טכנולוגית עם תוצאות חקר הישימות הכלכלית ע"י הבאתם למכנה משותף וזאת עשינו ע"י תהליך הנורמליזציה והצגנו את התוצאות בגרף הרגישות.
ע"פ חקר ישימות כלכלית וחקר ישימות תפעולית-ארגונית וטכנולוגית וע"פ גרף הרגישות הגענו למסקנה כי החלופה העדיפה באופן חד משמעי היא החלופה האלטרנטיבית.
ואם ניישם את החלופה האלטרנטיבית שבנינו נוכל להגיע לתוצאות טובות יותר ע"י שימוש יעיל במערכת ועמידה בדרישות הקריטיות.

תוכן עניינים:
תמצית מנהלים
מבוא ותאור הארגון
תאור המערכת
DFDo
DFD1
HIPO
מילון נתונים
חישובי עומס
ניתוח בעיות המערכת
חקר ישימות כלכלית
חקר ישימות תפעולית-ארגונית וחקר ישימות טכנולוגית
תהליך נורמליזציה
מסקנות

קטע מהעבודה:

TO זמן עיבוד רשומה במקוון= 5 שניות
TO זהו משך הזמן מהרגע שלוחצים עם העכבר על הפקודה "רשום תיעוד" ועד לקבלת התשובה "המייל עבר בהצלחה".
במוקד המכירות הארצי ישנן 8 עמדות מחשב, אשר בכל אחת מהן יושב נציג מכירות שמקבל את כל הבקשות למימון שמועברות ליועצים.
זמן עיבוד רשומה במקוון בכל עמדה הוא 2 שניות (נמדד בסטופר) יש לציין כי הזמן הנ"ל הוא זמן ממוצע שכן בדקנו את זמן העיבוד של כל רשומה שנכנסה במהלך השנה וחישבנו את הממוצע עבור כל הרשומות וזאת ע"פ חוק המספרים הגדולים.

תגים:

DFD · HIPO · חקר ישימות · השכרת רכב · רכב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע - מוקד המכירות בחברת "אלבר"", סמינריון אודות "מערכות מידע - מוקד המכירות בחברת "אלבר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.