היישום אינו מחובר לאינטרנט

תולדות הצילום (מבחן בית)

עבודה מס' 068898

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה כוללת מענה לשתי שאלות והסבר של חמישה מושגים.

3,848 מילים ,5 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

העבודה עונה על השאלות הבאות:
חלק א':
1. המצלמה שימשה כאמצעי לעורר מודעות חברתית. כיצד זה נעשה? מיהם הצלמים החברתיים הבולטים ביותר ומהם לדעתך הצילומים החברתיים הבולטים?
2. מהם הנושאים בהם עסקו הצלמים רוברט מייפלתורפ, דיאן ארבוס וג'ואל פיטר ויתקין ומה המשותף ליצירתם?

חלק ב': מושגים
1. דימוי איקוני
2. מצלמה נשאת ביד Hand Held Camera
3. פיקטוריאליזם
4. הפריים הצילומי (Frame)
5. צילום חטף

הערת מערכת: העבודה כוללת רשימה של תמונות, אך לא את התמונות עצמן.

קטע מהעבודה:

הצילום החברתי הוא תולדה של שתי המצאות חשובות שהומצאו בשלהי המאה התשע עשרה: המצלמה הידנית הראשונה, שאיפשרה לתעד את אורח החיים במקומות שונים והאפשרות להדפיס צילומים בעתונות (Halftone Plate), שייצר ז'אנר עיתונאי חדש, הנקרא "הכתבה המצולמת". צלמים החלו לצאת לשטח, לצלם ולפרסם את צילומיהם בעיתונים, ספרים, לוחות מודעות וכו'. הצלמים החברתיים הבולטים הבינו את כוחה של המצלמה, כאמצעי להציג בפני הציבור באופן מסיבי נושאים חברתיים וסוציאליים ושמו דגש על האותנטיות והאסטטיקה בעבודותיהם. הצילום החברתי הוא תוצר של שימוש מודע במצלמה, במטרה לעורר מודעות בכלל הציבור ובמעמד הביניים בפרט, באופן שיעורר אמפתיה ויוביל לשינויים חברתיים ולשינויים בתנאים הסוציאליים של מעמד הפועלים ומהגרים. העבודות הבולטות בתחום זה, אותן אציג בהמשך, מילאו את ייעודן בכך שתרמו למאבק חברתי והן זכורות היטב, בהקשרים אלה, עד היום.

תגים:

תולדות הצילום · צילום · דיאן ארבוס

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תולדות הצילום (מבחן בית)", סמינריון אודות "תולדות הצילום (מבחן בית)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.