היישום אינו מחובר לאינטרנט

אמנות גרמנית מודרנית (מבחן בית)

עבודה מס' 068862

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מאקספרסיוניזם לניאו-אקספרסיוניזם: תמורות באמנות הגרמנית במאה העשרים

3,245 מילים ,6 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

עבודה זו נכתבה כמבחן בית וכוללת דיון בשלושה נושאים:
הפרימיטיביזם אצל האקספרסיוניזם הגרמני
האמנות והחיים בגרמניה במאה העשרים
חיבורו של בנימין וולטר יצירת האמנות בעידן השעתוק הטכני

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את התמונות עצמן.

קטע מהעבודה:

קבוצת "הפרש הכחול" (Der Blaue Reiter), האמינה שהאמנות היא כלי בידי האמן, שתפקידו להוביל את החברה לעולם טוב יותר. כאן מדובר באוטופיה רוחנית, נגד העיר, המסחור והצריכה. עבור קנדינסקי (1886-1944Wassily Kandinsky) המופשט הוא הרוחני, וכל ציור נוצר מתוך רגש פנימי ואינו מוכתב ע"י תקנון או מסורת. כך האמן קרוב לפרימיטיבי, שגם מצייר מתוך רגש פנימי ומוותר על המקריות החיצונית. לפי וורינגר האמן השיבטי פונה למופשט כמפלט ממראות הטבע, אותו הוא רואה כ"כאוס עוין" ובדיוק כמותו גם האדם המודרני פונה למופשט משום שהוא אבוד וחסר אונים. כריכת המגזין של הפרש הכחול (1912) (תמונה 6), שפירסמו קנדינסקי ופרנץ מארק (Franz Marc 1880-1916), בו הוצגו אמנות שבטית, אמנות ילדים, בובות מצריות, אמנות עממית רוסית וציורי זכוכית בוואריים, שאבה השראה מדימויים עממיים של ג'ורג' הקדוש.

תגים:

אמנות גרמנית · אקספרסיוניזם · קירשנר · וולטר בנימין · פאול קלה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אמנות גרמנית מודרנית (מבחן בית)", סמינריון אודות "אמנות גרמנית מודרנית (מבחן בית)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.