היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח תוכנית הלימודים בחינוך לשוני.

עבודה מס' 068888

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח התכנית "שפה, ספרות ותרבות, לביה"ס היסודי הממלכתי והממלכתי דתי".

2,205 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

תוכנית הלימודים של החינוך לשוני: עברית - שפה, ספרות ותרבות נועדה כדי לחזק את תפקידה של העברית תוך טיפוח התשתית הלשונית-תרבותית של הלומדים ופיתוח רגישות לשונית-חברתית. החינוך הלשוני הוא אחד התחומים שזכו לתשומת לב רבה במיוחד במחקר ובעשייה החינוכיים בשנים האחרונות. תכנית הלימודים החדשה מתבססת על המחקר, על העשייה ועל תכניות הלימודים הקודמות בתחום.

תוכן העניינים:
תיאור התכנית
"מבנה הדעת" כמושג מנחה בתכנון לימודים
הגלוי, הסמוי, החסר, האפשרי
סיכום
הצעת מתווה לשיפור
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מבנה הדעת צריך לכלול כתיבת תכניות לימוד חדשות המעוגנות בספרי הלימוד חדשים, בהם ישולבו תכנים ופעילויות רחבים יותר.דוגמא לכך ניתן לראות בספר הלימוד "סימנים בדרך" (מט"ח, 2004), אשר נכתבה בהתאם לתכנית הלימודים הלשונית של משרד החינוך. התכנית מציגה טקסטים הקרובים לעולמם של הלומדים ומאפשרת לימוד שיטתי ומובנה של כל הסוגות ותת הסוגות הנדרשות. הנושאים הלשוניים נלמדים בתכנית באופן ספירלי - חלקם נובעים מהטקסטים ומהסוגות וחלקם נלמדים באופן עצמאי.

תגים:

אלפרט · הסמוי · הגלוי · מבנה הדעת · דיסציפלינה · תכניות למודים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח תוכנית הלימודים בחינוך לשוני.", סמינריון אודות "ניתוח תוכנית הלימודים בחינוך לשוני." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.