היישום אינו מחובר לאינטרנט

גורמים להזדקנות והבסיס לחקר האנטיאייג'ינג

עבודה מס' 068883

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת הגורמים להזקנות המערכות השונות בגוף והטיפולים השונים בחלקים אלו.

6,686 מילים ,6 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

מטרת העבודה להציג את מירב הגורמים המעכבים את הזדקנותו התקינה של האדם מחד,
ואת האתרים בגופו הנפגעים על-ידם, כדי לאתגר קידום הנושא כתחום ייחודי. כיוון שהפגיעות הן מסוגים רבים ושונים, נוצר הקושי באיזון הדגשים בהצגת הנושא. רעיון הבחירה והפירוט של הנושאים היה, להצביע על אלה, שהסיכוי לחקירתם ולקידומם יניב תוצאות משמעותיות וניכרות ביותר להארכת-תוחלת-החיים האיכותיים.

בעולם המדעי קיימות מחלוקות בהקשר לחשיבות הנושאים, כדי להעניק להם עדיפויות ולתקצב אותם לפי האפשרויות הקיימות. כתוצאה מכך מושפעים המאמרים המתפרסמים בהטיות מגמתיות, מכאן שיש להתייחס אליהם בזהירות מסוימת. כמו בכל שילוב בין רעיונות המוצגים במאמרים שונים ובמיוחד עקב עניין זה התגלו סתירות בין המידע המובא במאמרים השונים, העלולות לפגוע באמיתות ובאמינות המידע המוצג בעבודה זאת.
אין הדבר פוגע ביעד שעבודה הציבה לעצמה, והוא, הגשת מבט-על על נושא האייג'ינג והאנטי-אייג'ינג כבסיס המאפשר ליצור תחום ייחודי בין-תחומי בתחומי הביוטכנולוגיה והרפואה בימינו.
הרעיון שעמד מול עיניי, הוא לגרות את מחשבתם של חוקרים ליצירת טיפול כולל לתופעות ההזדקנות. טיפול שיותאם למצבו הספציפי של כל אדם; ע"ב פרופיל גנטי ואפיגנטי.

תוכן העניינים:
1. מטרת העבודה, היקפה ואמינותה.
2. רקע ונקודות-מוצא.
3. תקציר.
4. איתור ומיון גורמי ההזדקנות.
5 . נזקי חמצון (אוקסידטיביים), כולל רדיקלים חופשיים.
6. נזקים עקב פגיעות בד.נ.א..
7. נזקים מיטוכונדריים.
8. נזקי גליקציה.
9. נזקים עקב צבירת ליפופוסקין.
10. נזקים הנגרמים עקב דלקות כרוניות.
11. נזקים עקב פגיעה במערכת החיסונית.
12 החלשות המערכת העצבית, כולל פגיעות במח.
13. ירידה ברמת ההורמונים.
14. מחלות הסרטן והשפעתן על ההזדקנות.
15. פגיעות במערכת-הדם ובעיות לב.
16. נזקים עקב פגיעות בטלומרות.
17. השפעת תופעות אפיגנטיות ואפיגונומיות.
18. פגיעות באספקת תאי-גזע, התמיינותם ושימורם.
19. השפעת אפקט ההתנתקות.
20. השפעת אפקט הפעילות האקטיבית.
21. השפעת אפקט האין-בו.
22. שילוב גורמי ההזדקנות.
23. סיכום.
24. מקורות.

קטע מהעבודה:

התיאוריה הותיקה והמקובלת ביותר להזדקנות האדם טוענת, כי הגורם השולט בה הוא הנזק המצטבר הנגרם ע"י חמצון הרקמות השונות, המרכיבות את גוף האדם. חמצון זה נגרם ע"י מולקולות של חמצן פעיל הנוצרות כתוצאה מחילוף החומרים הטבעי בגוף האדם.
חשיפה לקרניים אולטרא-סגולות, חשיפה לקרינת רנטגן, חשיפה לכימיקלים, מתכות כבדות וגם רכיבי מזון ושיטות הכנתו, עלולים לגרום לנזקים בקבוצת-סיכון זאת.[4]

תגים:

אנטיאייג'ינג · הזדקנות · ביוטכנולוגיה · אנטי אוקסידנטים · דימנציה · זיקנה · זקנים · קשישים · אלצהיימר · פנסיה · antiaging

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גורמים להזדקנות והבסיס לחקר האנטיאייג'ינג", סמינריון אודות "גורמים להזדקנות והבסיס לחקר האנטיאייג'ינג" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.