היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית עסקית למיזם חדש

עבודה מס' 068865

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור תכנית ל"רובוסקאי" - מכשיר לניקוי חלונות וקירות של מגדלים רבי קומות.

5,239 מילים ,6 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

הרובוסקאיי הוא רובוט מתוחכם ביותר לניקוי חלונות וקירות של מגדלים רבי קומות, שבנוסף ליכולות הניקוי שלו הוא גם מספק המון שקט ללקוחות, חוסך מהם הוצאה כלכלית גבוהה ובעזרת צוות מקצועי ומיומן מעניק שירות ברמה שעוד לא הכרתם.

הצורך במיזם מסוג זה ובמוצר כזה הוא גבוה, והרווחיות שיכולה לנבוע ממנו היא גבוהה ולטווח ארוך. עלות הקמה ראשונית (בתנאי שתעשה לאחר בדיקה מדוקדקת ובמקום בו עלויות הייצור אינם גבוהות) אינה יקרה במיוחד, והרווח שעלול לנבוע ממכירת הרובוט לחברות ניקיון ותחזוקה+תמיכה תפעולית שוטפת וחידושים שיבוצעו במוצר מידי פעם יהיו גבוהים ויניבו רווח רב ליזמים.
המטרה כמובן היא פיתוח הרובוט במהירות האפשרית ע"מ להימנע ממצב בו ההזדמנות תנוצל ע"י גורמים אחרים, אולם מצד שני יש לצאת לשוק רק כאשר המוצר עבר את כל הבדיקות האפשריות ויעילותו הוכחה בשטח, כדי למנוע מצב בו ייצא "שם רע" למוצר ולקוחות ימנעו מלרכוש אותו.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא - תמצית תיאור השוק וההזדמנות העסקית
האסטרטגיה ותוכנית שיווקית
תוכנית תפעולית/ארגונית
התוכנית העסקית/פיננסית
התאמת חברי הקבוצה לעבודת היזמות
שיקוף
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

1. גבולות איזור השוק-האזורים בהם תבוצע פעולת שיווק המוצר כפי שצוין הינה באזור ארה"ב והמזרח הרחוק, לאחר מכן תתבצע חדירה לגבולות אירופה, בתוך האזורים שצוינו תתבצע חלוקה למס' אזורי משנה, אזורי המשנה יהיו ערים בהם בניית גורדי השחקים נמצאת בתנופה מתמדת, אין חשיבות למאפייני התושבים, מאחר והמוצר נמכר ללקוחות שתפקידם שמירה על תחזוקת וניקיון המבנה, לחברה לא יהיה קשר ישיר מול יושבי הבניין וכד'.

תגים:

יזמות · מימון · פילוח שוק · תוכנית תפעול · תוכנית עסקית · ניקיון · מגדלי יוקרה · מגדלי משרדים · ניקוי חלונות · יזמות עסקית · יזמים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית עסקית למיזם חדש", סמינריון אודות "תוכנית עסקית למיזם חדש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.