היישום אינו מחובר לאינטרנט

כוחות שמירת שלום באזורי סכסוך (תרגיל)

עבודה מס' 068813

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה עוסקת בשני נושאים: מבנה האו"ם וכיצד מבנה זה עוזר או פועל על אופי קבלת ההחלטות של הגופים המקבלים החלטות; ומעברי הדורות של מבצעי שמירת השלום בעולם.

1,839 מילים ,6 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בשני נושאים, הראשון עוסק במבנה האו"ם וחלקיו השונים וכיצד מבנה זה עוזר או פועל על אופי קבלת ההחלטות של הגופים המקבלים החלטות. החלק השני של העבודה עוסק במעברי הדורות של מבצעי שמירת השלום בעולם.

בחלק א' אראה את היתרונות והחסרונות של האו"ם כמוסד בינלאומי תוך כדי התייחסות למבנה האו"ם והשחקנים הפעילים בו. על מנת לבסס את טענותי אני אשתמש במאמר "Why The UN Fail" של סעדיה טובל שפורסם ב Foreign Affairs, Vol. 73, No.5 (Sep-Oct., 1994), pp. 44-57.

בחלק ב' אראה את השינויים אשר חלו בעולם אשר הובילו למעבר בין דור א' לדור ב' של מבצעי שמירת השלום ומה ההבדלים בין הגישות הללו.

קטע מהעבודה:

לאחר שראינו את המבנה של האו"ם ניתן להבין בקלות רבה יותר את הקושי אשר עומד בפני הארגון בקביעותו ליציאה למבצעי שמירת שלום. הבעיה הראשונה אשר עומדת בפני האו"ם היא המגבלות האינהרטיות אשר עומדות בפניו. עצם העובדה שלאו"ם עצמו אין מונופול על הפעלת הכוח והוא חסר כוחות צבא משל עצמו הוא תלוי בגופים אחרים על מנת לקבל את "המקל והגזר" בבואו לתווך במו"מ שונים. עצם זה יותר מחסור "במנוף" אשר באמצעותו יכול המזכ"ל לכופף את המדינות אשר ברצונו להשפיע עליהם.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כוחות שמירת שלום באזורי סכסוך (תרגיל)", סמינריון אודות "כוחות שמירת שלום באזורי סכסוך (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.