היישום אינו מחובר לאינטרנט

אובדן החמלה ופיגועי ה-11 בספטמבר - מחקר ויזואלי

עבודה מס' 068806

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר איכותני של 10 תמונות מהאירוע.

6,697 מילים ,12 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בבחינה של התיאוריות בחקר התקשורת וההשפעה שלהם. התיאוריות בוחנות את ההשפעות של צפייה מרובה במעשי אלימות ומראות קשים אחרים על החמלה והאמפתיה שהצופים חשים כלפי המתרחש. בחינת התיאוריות נעשתה לפי מחקר איכותני אשר בחן את התוכן של כול תמונה לפי פרמטרים אשר נקבעו על ידי וכמותני אשר בחן את סוג הצילומים אשר צולמו במהלך ההתקפה. מקרה הבוחן של המחקר הוא הפיגוע במרכז הסחר העולמי, בייחוד על הצילומים שנערכו בזמן הפיגוע במגדלי הסחר העולמי בשנת 2001.
לאחר בחינה של 1200 צילומים ניתן לראות שקיימת עדיפות לצילומים של הבניינים על כאלו שמתמקדים באנשים. בנוסף לאחר בחינה איכותנית של הצילומים אפשר לראות שהעדיפות של הצלמים הייתה לתעד את המתרחש תוך כדי ניסיונות העלאה של המורל של אזרחי ארה"ב.

תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
רקע היסטורי
סקירת ספרות
מתודולוגיה
ניתוח תמונות 1-10
מסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הקצנה של כול אמצעי התקשורת וכול התמונות שהחילו להציף את המדיה הביאו לתוצאה הפוכה מאלו שקיוו לה שוחרי הדמוקרטיה וקברניטי התעשייה. ההתחלה של שידורי החדשות בכבלים על ידי CNN שהביאו לראשונה חדשות כמוצר בידור וצריכה במשך 24 שעות ביממה. חשיפה של ציבור הצרכנים לעשרות שעות של שידורי חדשות יוצרות תופעה של כהות חושים כלפי מה שהם רואים. אם ניקח לדוגמא את צילומי הפיגועים של שנות ה-90 בישראל, כאשר עלו כמויות הפיגועים עלו בו בזמן צילומי הפיגועים. ההצפה של עשרות שעות בשידור חי וחוזר של צילומים שרובם היו קשים מכדי להראות באופן ישיר וללא צנזורה(8).

תגים:

ניתוח ויזואלי · 9.11 · אובדן החמלה · טרור · תקשורת המונים · תקשורת · חברת הראווה · צילום · תמונות · אפקט CNN · מגדלי התאומים · חדשות · CNN · סיקור תקשורתי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אובדן החמלה ופיגועי ה-11 בספטמבר - מחקר ויזואלי", סמינריון אודות "אובדן החמלה ופיגועי ה-11 בספטמבר - מחקר ויזואלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.