היישום אינו מחובר לאינטרנט

בעלי חיים בפרסומות כמשפיעים על ההנעה לרכישה

עבודה מס' 068745

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה ספרות בשאלה האם שימוש בבעלי חיים בפרסום יעיל בהנעה להחלטת רכישה?

4,796 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

עבודה זו תתמקד בהחלטות האסטרטגיות הנוגעות למסר, ובעיקר בשימוש היצירתי בבעלי חיים בפרסומות, כרעיון היסוד של מסע הפרסום. עבודה זו תנסה לעמוד על הקשר שבין השימוש בבעלי חיים בפרסום, לבין יעילות הפרסומת, שאלה מרכזית בעולם הפרסום.
על רקע הגודש העצום בערוצי התקשורת ובמשגרי המסרים המבקשים לשנות עמדות והתנהגויות אצל הצרכנים, נדרשים כיום המפרסמים ואנשי השיווק למצוא נוסחות קסם אשר יעניקו למסע הפרסום שלהם את המנוף הרצוי אשר יגרום לאנשים להביע את דעתם בכיסם ולרכוש את המוצר או במילים אחרות, לוודא שתהליך הסינון אותו מבצעים הצרכנים, לא ישאיר דווקא את המסר הפרסומי שלהם מחוץ לפריים.
אין צורך בעריכת מחקרים רבים בכדי לעמוד על טיב השימוש בבעלי חיים לשם משיכת תשומת לב ויצירת קשב לא רצוני. לשימוש בבעלי חיים סגולות פלא אשר מוכיחות את עצמן כבר מזה שנים כמושכות תשומת לב ולא בכדי משרד הפרסום w.c fields התריע ידוענים רבים מלעבוד לצד בעלי חיים (ולצורך העניין גם תינוקות) מחשש שיגנבו להם את אור הזרקורים ויאפילו אף על הופעה מצוינת. (Lampert 2004)
מקומם של בעלי החיים בפרסום כמושכי תשומת לב כבר ידוע ומבוסס מזה שנים. פירמות רבות משתמשות בבעלי חיים כדוברים ובעלי חיים רבים נהפכו לסמלים המזוהים באופן ישיר עם המוצר אותו הם מפרסמים באדיקות ובנאמנות, אך נשאלת השאלה האם אכן ידידינו הפרוותיים יגרמו לנו להזדרז ולרכוש כל מוצר אשר יוצג בפנינו כמעין נוסחת אל כשל או שמא גורמים נוספים מעורבים בתהליך ההשפעה?

עבודה זו תעמוד על הקשר שבין שימוש בבעלי חיים בפרסום לבין ההנעה לרכישה (ורכישה) ותנסה לעמוד על טיבו של השימוש בבעלי חיים. האם אכן ניתן לייחס לשימוש בבעלי חיים השפעות ממגנטות על ציבור הצרכנים או שהשימוש בבעלי חיים הוא רק מרכיב אחד מיני רבים אשר הופכים פרסומת לטובה ולכזו שמשנה התנהגויות ויוצרת עמדות אצל הצרכנים.

תוכן העניינים:
מבוא
הגדרת הבעיה המחקרית
השערת המחקר
סקירת ספרות
רקע תיאורטי של הנושא- ממצאי המאמרים
בעלי חיים- נוסחת פלא?
בעלי חיים והמסר
בעלי חיים כמטאפורה
על בעלי חיים ורגשות
על בעלי חיים ותרבות

סיכום
המלצות למחקרים עתידיים בנושא
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

כבר מזמן חלפו הימים בהם הכלב המשפחתי היה לא יותר מאביזר במה ותו לא הנועד להעביר מסרים שטחיים. חברות מובילות רבות גילו בשנים האחרונות את הכוח הטמון בפרסום יצירתי באמצעות בעלי חיים. כראיה, ניתן לבחון את המגמה העכשווית של יצירת סרטים שלמים סביב בעל חיים במרכז- למצוא את נמו, סיפורי כרישים, נמלים ועוד אינספור דוגמות נוספות במרוצת השנים.
מגמה זו נבעה מההכרה ההולכת וגוברת בחשיבות הרגשות כגורם מכריע במסר הפרסומי. שימוש בבעלי חיים מטיב לפנות לרגשות אנושיים שכן אפילו תמונה של בעל חיים כלשהו תעלה חיוך על פניהם של רוב האנשים (Poels, Dewitte 2006).

תגים:

מדרג ההשפעות · החלטת רכישה · תרבות · הומור · רגשות · מסר · כלב · חיות · החלטות מסר · מסע פרסום · יעדים תקשורתיים · יעילות הפרסום · חשיפה · פרסומות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בעלי חיים בפרסומות כמשפיעים על ההנעה לרכישה", סמינריון אודות "בעלי חיים בפרסומות כמשפיעים על ההנעה לרכישה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.