היישום אינו מחובר לאינטרנט

יישום מודלים תיאורטיים בסיעוד-התיאוריה של וירג'יניה הנדרסון

עבודה מס' 068692

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח התיאוריה וסקירת מקרה של מטופל והשמת התיאוריה עליו.

3,260 מילים ,2 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

העבודה מורכבת מ-5 פרקים:
1. תיאור מקרה- של מטופל אשר התאשפז במחלקה פנימית. נסקרו כל תחומי הADL בהקשר למטופל, כגון- נשימה, אכילה ושתייה, ניידות.
2. התיאוריה- הוצגה התיאוריה של התיאוריטקנית הגדולה וירג'יניה הנדרסון. הוצגו הנחות הייסוד של התיאוריה, והביקורת עליה (מבחינת בהירות, פשטות,כלליות,דיוק אמפירי ותוצאות נגזרות).
3. הנחות היסוד- הוצגה בהרחבה הנחת היסוד העיקרית של התיאוריה. נרתם קשר בינה ובין המטופל שלנו. בנוסף- מוצגות הנחות ייסוד נוספות של התיאוריה הנ"ל. כל אחת מהן מקבלת הרחבה רלוונטית. לדוגמא- הנדרסון גורסת כי האחיות רוצות "לשרת" המטופל.
4. ההתערבות - נבנתה ו"נתפרה" תוכנית טיפול ייחודית למטופל, מתוך זיהוי צרכיו ועדיפותם.כאשר מפורטת אבחנה סיעודית, מטרה וההיתערבות.
5. פרק של סיכום, דיון ומסקנות.

קטע מהעבודה:

התיאוריה עליה בחרנו לבסס את עבודתנו היא של וירג'יניה הנדרסון (1897-1996).
הנדרסון הייתה אחות במשך 60 שנה, היא מורה, חוקרת וסופרת. במקור נולדה במיזורי, אולם את רוב שנות חייה בילתה בוירג'יניה. את דיפלומת האחות שלה קיבלה בשנת 1921. הנדרסון המשיכה לעסוק בסיעוד גם בשנות ה-90 לחייה, היא נפטרה בגיל 98. ידועה כאם המודרנית של הסיעוד. עבודתה השפיעה רבות על מקצוע הסיעוד באמריקה בפרט ובחרבי העולם בכלל.
התיאוריה שייכת לקטגוריה של GRAND THEORIES אשר מבוססת על צרכי המטופל, כלומר המטופל במרכז. והטיפול מכוון לפתירת הבעיה-Problem Oriented.
התיאוריה כוללנית, אינה מתייחסת למגדר, גזע או תרבות. 14 האלמנטים של הנדרסון מכסים את כל תחומי העשייה הסיעודית.

תגים:

תיאוריה · תיאורטיקנית · סיעוד · אחות · מטופל · ADL · הנחות יסוד · תיאור מקרה · התערבות · בריאות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יישום מודלים תיאורטיים בסיעוד-התיאוריה של וירג'יניה הנדרסון", סמינריון אודות "יישום מודלים תיאורטיים בסיעוד-התיאוריה של וירג'יניה הנדרסון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.