היישום אינו מחובר לאינטרנט

היבטים תיאורטיים ויישום מודל CRM

עבודה מס' 062104

מחיר: 377.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת המערכת ויישום מודל Opportunity בחברת גילת.

6,019 מילים ,12 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא להבין את מהותה והצלחתה של מערכת הCRM - (ניהול קשרי לקוחות) ויישום מודל 'Opportunity' לחברת "גילת רשתות לווין" (מטעם תפקידי כמנתחת מערכות מידע בחברה זו).

עבודה זו מחולקת לשני חלקים:
החלק הראשון מכיל סקירה בנושא CRM. במסגרת סקירה זו מוסברת תפיסת ה-CRM על שלושת מימדיה: ניהול מידע על הלקוח, מערכת היחסים עם הלקוח והאסטרטגיה השיווקית ליישום CRM, והצגת אפליקציות שונות של מערכת ה-CRM.

החלק השני הינו יישום מודל Opportunitiy בחברת "גילת רשתות לווין", לה הצגתי מספר מסכים, המסבירים את אופן פעולת המערכת, קשרי טבלאות ודוחות בקרה.

תוכן העניינים:
1. מבוא: מטרת העבודה
2. היבטים תיאורטיים
2.1 מהות המערכת
2.2 ניהול מידע על הלקוח
2.2.1 דרכי איסוף מידע
2.2.2 פיזור המידע בארגון
2.3 אסטרטגיה שיווקית ליישום מערכת ה-CRM
2.3.1 פילוח ובידול השוק
2.3.2 ערוצי התקשורת עם הלקוח
2.3.3 שיווק פנים ארגוני
2.4 מי צריך CRM
2.5 מוצרים עיקריים (מיושמים בארץ)
2.6 יתרונות וחסרונות מערכת ה- CRM
2.7 גורמים לכישלון בפרוייקט CRM
2.8 השלבים להצלחת פרוייקט CRM
2.9 שוק ה- CRM
2.10 סוגי אפליקציות של CRM
HELP DESK 2.10.1
CENTER CALL 2.10.2
2.10.3 ניהול השיווק MARKETING MANAGEMENT
2.10.4 ניהול מערך המכירות - SALES FORCE AUTOMATION
2.11 מהו ה WORK FLOW במערכות ה- CRM
3. הצגת המודל
4. יישום מודל OPPORTUNITY SYSTEM - CRM
4.1 "גילת רשתות לווין"
4.2 תרשים זרימה
4.3 תרומות
4.4 דוחות בקרה
4.5 פירוט מסכי המודל
OPPORTUNITY SEARCH 4.5.1
OPPORTUNITY DETAILS 4.5.2
COMPANY DETAILS 4.5.3
CONTACTS 4.5.4
EVENT LOGS 4.5.5
ACTION ITEMS 4.5.6
4.6 קשרי טבלאות
5. סיכום ומסקנות
6. ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

מקורות:

Bednarz Ann: "Twelve steps to CRM success; Executives share their advice for a thriving CRM rollout", Network World, Dec 2001, p23.
Brief Article: "CRM: Favorable Future", VARbusiness, Oct 2002, p5.
Costa, Dan: "CRM on a Shoestring", PC Magazine, August 2002, Vol. 21 Issue 14, Special Section p1, 5p.
Plesman Publications: "CRM heralds future of universal business applications", Computer Dealer News, Nov 26, 1999, v15 i45 p22.
Toigo Jon William, "Sales force automation", HP Professional, August 1996, v10 n8 p25 (5).
Vaas Lisa: "CRM: Bright idea: don't get burnt", PC Week, April 1999, p115 (1).
Vowle Julia: "Customers find CRM suits them", Computer Weekly, Sept 2000, p79.
Whiting Rick, Information Week: "Best Ways To Serve Customers -- CRM software lets businesses understand and meet their customers' needs",Dec 2000, p54.

תגים:

קשרי · לקוחות · מידע · mrc · לקוחות · ניהול · קשרי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היבטים תיאורטיים ויישום מודל CRM", סמינריון אודות "היבטים תיאורטיים ויישום מודל CRM" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.