היישום אינו מחובר לאינטרנט

"התופת" של דנטה אליגיירי מול "דקמרון" של בוקאצ'ו

עבודה מס' 068688

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין "התופת" של דנטה ל"דקאמרון" של בוקצ'ו בהקשר לתמת הרוע/החטא/המוסר.

1,303 מילים ,2 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בעבודתי אעסוק בהבדלים שבין "התופת", יצירתו של דנטה מתוך "הקומדיה האלוהית", ליצירתו של בוקאצ'ו "דקאמרון", בהקשר של המוסר, הרוע והחטא ביצירות אלו.
יצירתו של דנטה רצופה בתיאורים ציוריים של הסבל אותו עובר האדם שמגיע לתופת ומעניק לתיאורים ממד ריאליסטי. היחס שלו לאנשי התופת הוא דו קוטבי, מצד אחד הוא חש חמלה ואמפתיה אך מצד שני הוא זה שבסופו של דבר שם אותם שם בהיותו הכותב של הסיפור.

קטע מהעבודה:

אצל בוקאצ'ו השאלה של שכר ועונש כלל אינה מועלית, מכיוון שהיצירה הינה יצירה נטולת אל, חילונית, מה שמועלה על הנס היא החכמה והיצירתיות האנושית. התשוקות הינם גשמיות לחלוטין ואין דין וחשבון על חטאים. הנזירות ששוכבות עם מאיסטו אינן נענשות ואף הוא יושב בסופו של דבר "שבע ימים, עשיר בנכסים ואב לבנים, אשר לא עמל ולא טרח בגידולם [...] וכל זה בזכות פיקחותו [...] "(2) .

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""התופת" של דנטה אליגיירי מול "דקמרון" של בוקאצ'ו", סמינריון אודות ""התופת" של דנטה אליגיירי מול "דקמרון" של בוקאצ'ו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.