היישום אינו מחובר לאינטרנט

דנטה, הקומדיה האלוהית, תופת ק' 31 - ניתוח ומעקב אחר מקורות שונים בטקסט

עבודה מס' 068471

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: החיבור עוקב אחר מקורות שונים (תיאולוגים/היסטוריים/אקטואלים ואח') שבהם השתמש דנטה בבניית קנטו 31 של התופת (מתוך הקומדיה האלוהית).

3,621 מילים ,15 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

מזמור 31 מתאר את הגעתו של דנטה לכניסה אל החלק התחתון והסופי של התופת, וכמו בכל חוג, הכניסה אליו כרוכה בהתעמתות עם "שומרי סף". הפעם, בכניסה לחוג התשיעי והאחרון, אלו ענקים.
חיבורי יעסוק בניתוח האפיזודות במזמור זה, תוך תשומת לב לשימוש שעושה דנטה במקורות
שונים - המקרא, הכתבים הנוצריים, הספרות הקלאסית, וכן ההיסטוריה או המציאות של תקופתו - על מנת לכוון את הקורא, הן באמירה הישירה והן באמירה הנמסרת אסוציאטיבית, למסרים שהוא מבקש להעביר.

קטע מהעבודה:

1-9 חרב אכילס
בסוף מזמור 30 התעניין דנטה במריבה בין שני זייפנים, סינון וחכים-אדם. וירגיליוס נזף בו על כך, דנטה הסמיק מבושה והתנצל, ווירגיליוס בתגובה התרכך והבטיח שתמיד יעמוד לצד חניכו. את מזמור 31 פותח דנטה בהתיחסות לנזיפה ולפיוס, שני אקטים מילוליים של וירגיל. דנטה מעלה כבר בתחילת המזמור את סוגית השפה, שמהווה תימה מרכזית במזמור. הוא משווה את לשונו של וירגיליוס לחרב אכילס, שלפי המיתולוגיה מסוגלת לרפא את מי שפצעה. מיתוס זה מופיע בספרות הקלאסית בשתי גרסאות, שונות מעט זו מזו. הראשונה אצל הומרוס , והשניה אצל אובידיוס (Remedia Amoris 4.43-48).

תגים:

דנטה · הקומדיה האלוהית · קומדיה אלוהית · תופת · קנטו 31

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דנטה, הקומדיה האלוהית, תופת ק' 31 - ניתוח ומעקב אחר מקורות שונים בטקסט", סמינריון אודות "דנטה, הקומדיה האלוהית, תופת ק' 31 - ניתוח ומעקב אחר מקורות שונים בטקסט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.