היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק שירותים מתקדם - ניתוח עסקי של צימר

עבודה מס' 068681

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ענף הצימרים וניתוח הצימר "שמיים וארץ".

5,202 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בעבודתנו ננתח שירות שהתפתח בארץ בעשור האחרון כחלק מעלייה ברמת החיים ובמודעות לפנאי איכותי - אירוח בצימרים. בעבודה זו בחרנו לבחון את הצימר "שמים וארץ" בישוב אמירים.

ראשי פרקים:
1. תיאור השירות
2. מאפייני השירות
3. איכות השירות
4. שביעות הרצון
5. מפגשי השירות
6. בניית מערכת היחסים
7. פרסום ושיווק
8. שיקום השירות
9. מסקנות והמלצות
10. נספחים
מקורות

קטע מהעבודה:

ניתן לסווג את שירות הצימרים כשירות כלאיים, דהיינו, משלב אלמנט פיזי עם אלמנט שירותי פחות מוחשי או בלתי מוחשי לחלוטין. מחד, מדובר בהיבט פיזי ומוחשי ביותר: מגוון חדרים ברמות איבזור שונות, ארוחות, הצעות פעילות כגון ספא, בריכה וכדומה. מאידך, החל מרגע פניית הלקוח לצימר מתבצעות עבורו פעולות בעלות אופי פחות מוחשי או בלתי מוחשי, על ידי בעלי הצימר או עובדיהם, כגון ביצוע הזמנה, היענות לבקשות מיוחדות, מתן מידע ותיווך (טיולים, מסעדות, אטרקציות וכדומה). השירותים ניתנים מרגע פניית הלקוח ומסתיימים עם עזיבתו. בזמן השהיה מסופקים לאורח שירותי ניקיון, הגשת ארוחות, שירותי מידע ושירותי הסעות.

תגים:

שירות · שיווק שירותים · צימר · אירוח · שירותים · שיפור השירות · שיקום השירות · מפגשי שירות · שביעות רצון · איכות השירות · מאפייני השירות · תיאור השירות · אירוח · צימרים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק שירותים מתקדם - ניתוח עסקי של צימר", סמינריון אודות "שיווק שירותים מתקדם - ניתוח עסקי של צימר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.