היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק שירותים בשיטור הקהילתי

עבודה מס' 062254

מחיר: 470.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האפקטיביות של אסטרטגיות שיווק שירותים.

7,841 מילים ,16 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

תוכן עניינים:
מבוא
ניתוח הארגון והמצב הקיים
סיווג השרות
בחינת מרכיב השירות ע"פ חמשת מאפייני השירות
מאפייני השירותים והשלכותיהם השיווקיות
מאפייני האופן בו השירות מסופק
משולש השירות
אסטרטגית השירות
האנשים העובדים
מערכות
שלושת סוגי השיווק בענפי השירות
תמהיל השיווק
מפת שירות
בעיות וכשלים אפשרים העולים ממפת השירות והצעות לפתרונם
מימדי השירות ServQual -
מודל אזור הסובלנות
מודלי פערי הציפיות משרות Service Gap -
סיכום מודל Service Gap
מסגרות ניתוח
מודל השירות כתאטרון
מודל מסגרת שירות הייצור
בעיות ומשברים - סיכום והמלצות
דרכי התמודדות
ביבליוגרפיה

משטרת ישראל עסוקה בתקופות אלו בנושאים רחבים ומגוונים שממוקדים לרוב במקרו ופחות
נוגעים במיקרו.
המשטרות הקהילתיות, באו לתת מענה לפער שנפער בחוסר היכולת של המשטרה לתת מענה
לביטחון התושבים. השיטור הקהילתי מתייחס אל הפונקציה של מתן שירות כתפקיד מרכזי
בעבודת המשטרה, לפי תפיסה זו תכלית קיומה של המשטרה הוא פעילות לשיפור חיי האנשים,
וקבלת שירות איכותי הוא מרכיב חשוב באיכות החיים. מכאן, שהשיטור הקהילתי מתייחס לאזרח
כאל לקוח, שיש לתת לו את השירות האיכותי ביותר.

עבודה זו תנתח את האפקטיביות של אסטרטגיות שיווק שירותים במגזרי שירותים שונים, החל
מסיווג עסקי השירות, דרך תובנות על משולש השירות והשלכותיו על תמהיל השיווק המורחב.
ובהמשך ניתוח כשלים ומתן המלצות באמצעות מפת שירות, שפירוט לגבי פערי הציפיות יבוא לידי
ביטוי בהצגת מודלי מדדי השירות, אזור הסובלנות וסיכום מודל חמשת פערי הציפיות מהשירות.
התבצע ניתוח ע"פ מסגרת ניתוח במת התאטרון ומערכת ייצור שירות.

הצגת בעיות אובייקטיביות יוצגו בסוף התהליך, ודרכי התמודדות עם חלקן.

מקורות:

א.גפן (1994) התנהגות צרכנים- החלטות קניה כרך 1 ו-2, האוניסרסיטה הפתוחה, תל-אביב.
ב. שניידר, ד.בואן, שירות מנצח בשוק תחרותי,1999,מטר,ת"א
ד.קאר, א.ליטמן,1997,מצוינות בשרות הציבורי - מדריך לניהול איכותי בשנות ה-90, מטר, ת"א
ד. גימשי,1999, שיטור קהילתי בישראל ובעולם, משטרת ישראל היחידה לשיטור קהילתי,ירושלים.
פ.קוטלר, י.הורניק, (2000) ניהול השיווק - המהדורה הישראלית,או"פ, ת"א
חוברת הכרות למתנדב,נוב'2002, באתי, ראיתי,התנדבתי,לשכת הפרסום הממשלתית, ירושלים
חוברת הדרכה, נוב' 2002, השתלמות בסיסית ליחידות מיוחדות, לשכת הדרכה-משטרת ישראל.
C Gronroos,(2000), Service Management and marketing, John willey sons, uk
V.A Zeithaml, M.J.Bitner, (1996), Services Marketing, McGraw-Hill, USA

תגים:

אסטרטגיות · במגזרי · דרך · האפקטיביות · החל · השי · השירות · והשלכותיו · מסיווג · משולש · עבודה · עסקי · שונים · שיווק · שירותים · תובנות · תמהיל · תנתח

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק שירותים בשיטור הקהילתי", סמינריון אודות "שיווק שירותים בשיטור הקהילתי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.