היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ושיווק שירותים - ניתוח שלושה עסקים

עבודה מס' 067954

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח של ספא, מלון ומסעדה והמלצות לשיפור.

4,290 מילים ,11 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

במסגרת הקורס נתבקשתי לבחור ארגון, שנותן שירות ולבחון באופן מעמיק את אופי השירות ומגוון השירותים המסופקים על ידי הארגון. נבחנו שלושה נותני שירותים:
ספא: סידא ספא חולון הוקם לפני כ-4 שנים והיום בניהולו של יניב ביצ'צ'ו. זהו מתחם הטיפולים היחיד הגדול באזור חולון המאגד בתוכו חווית בריאות, פינוק ויופי בסגנון רומא העתיקה.

מלון: מלון שרתון אילת מרשת מלונות שרתון, מציע אירוח ושירות שאין דומה להם למתכננים חופשה באילת. למלון שרתון אילת חוף צמוד וכן שטחים ציבוריים נרחבים, 2 בריכות שחייה, מגוון מסעדות.

מסעדה: מסעדת קאזה דו ברזיל, המסעדה הברזילאית של אבי בראל. עם תפאורה ברזילאית טיפוסית, המלצרים מארחים בלבוש ברזילאי, ברקע מוזיקה לטינית, הופעות קפוארה ואווירה סוחפת.

המערכת העסקית המודרנית מאופיינת בתחרות הולכת ומחריפה על ליבו של הלקוח. מחזור החיים של המוצרים הולך ומתקצר ומגוון המוצרים הולך ומתרחב. בסביבה זו, שהמודעות והידע של הלקוחות רב, הם מתוחכמים ובררנים יותר, ומכאן שמעבר לחשיבות השיווק, חשובים לא פחות איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות אשר הופכים להיות למרכיבים דומיננטיים במלחמה על ליבו של הלקוח.

במטלה זו אציג ואאבחן את החברות, אציג את הבעיות בארגונים הנבחרים ולבסוף אתן המלצות על סמך הבעיות לשיפור שיווק השירותים בארגונים אלה. כמו כן, אבדוק את יעילות השירות בעזרת מודלי שירות שונים שלמדנו בקורס "ניהול ושיווק שירותים".

תוכן עניינים :
מבוא
הגדרת SERVICES CAPE במחקר אקדמאי תוך התייחסות לנעשה בעולם
בחינה והערכה של מורכבות הנושא בחברות משלוש תעשיות נפרדות בהן הסביבה השירותית
תמהיל שיווק 7P
מודל פערי הציפיות GAP
מיצוב ובידול השירות שבו הנך מזהה מצוינות בניהול הסביבה השירותית
מפת מיצוב
מיצוב ובידול שירות שבו הנך מזהה כשלים בסביבה השירותית
מודל התיאטרון
המלצות ומסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ניהול ושיווק שירותים הינו התהליך והשם הכולל למגוון פעולות אשר מתקשרות למוצרים מוחשיים ובלתי מוחשיים, פיזיים שאינם פיזיים, כל זאת במימדים של פעולות שאינן ניתנות להגדרה תחת המינוח השיווקי של מכירת מוצרים והעברת בעלות. כמו כן, שיווק מוצרים עם רמה שונה של מוחשיות מהווה אתגר מיוחד עבור הארגונים. נוכחות הלקוחות במהלך מתן השירות, מה רואים, מה מרגישים שמגיעים למקום השירות, החוויה שעוברים וכו'.
על-פי קוטלר (2000), "שירות הוא כל מעשה או ביצוע שצד אחד יכול להציע לצד אחר, שהוא במהותו לא-מוחשי ואינו יוצר בעלות על דבר כלשהו. ייצור השירות יכול להיות קשור למוצר פיזי או לא להיות קשור למוצר כזה". (קוטלר, 2000, עמ' 523).

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ושיווק שירותים - ניתוח שלושה עסקים", סמינריון אודות "ניהול ושיווק שירותים - ניתוח שלושה עסקים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.