היישום אינו מחובר לאינטרנט

סוף מלחמת העולם הראשונה - הסכם לוקארנו

עבודה מס' 068556

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה קצרה של הגורמים והנסיבות שהביאו לחתימה על "חוזה לוקארנו", אבחון הצלחותיו, כישלונותיו ומבחן התוצאה.

1,384 מילים ,3 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

סיום מלחמת העולם הראשונה הותירה את יבשת אירופה הרוסה, מפולגת ומותשת ממלחמות. בשנות העשרים של המאה העשרים התחוללו באירופה שינויים, שלאור העובדה שאירופה היא היבשת המשמעותית באותה עת, היוו גורם מכריע בסכסוך בזירה הבינלאומית. היחסים בין רבות ממדינות המובילות באירופה, לאחר מלחמת העולם הראשונה, היו מתוחים. צרפת, בריטניה, גרמניה, רוסיה, ואיטליה היו דומיננטיות ביבשת, והיוו הציר המרכזי לסכסוכים.

המצב באירופה הביא את המעצמות המובילות למסקנה שרק על ידי השכנת שלום ושיתוף פעולה יביאו את אירופה תוכל להשתקם ולהתאושש מהנזק הכלכלי שגרמה המלחמה, ואכן, באותם שנים נחתמו מספר חוזי שלום ואמנות בין מדינות. אחד ההסכמים המרכזיים הוא חוזה לוקארנו, בו אדון בעבודה זו.

תוכן עניינים:
מבוא
אירופה לאחר המלחמה
יבשת בדיפלומטיה
יתרונות וחסרונות ההסכם
סיכום
רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

סיום מלחמת העולם הראשונה חשף מספר גורמים למתיחות ביבשת האירופית. את הסכנה הגדולה ביותר ליציבות באירופה סיפקה גרמניה, או כפי שכינוה "הסכנה הגרמנית". בתום המלחמה, יזמו המדינות המנצחות את "חוזה וורסאי", שהביא על גרמניה מספר לא מבוטל של גזירות כלכליות שהתבססו על תשלומי פיצויים למדינות המנצחות. גם ברמה הצבאית הוגבל צבאה וצומצם, ובנוסף הייתה תחת פיקוח מדינות שונות בכדי שלא תשוב להתחמש בצורה שתסכן את אירופה שוב(1).

תגים:

מלחמות · חוזה וורסאי · הסכנה הגרמנית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סוף מלחמת העולם הראשונה - הסכם לוקארנו", סמינריון אודות "סוף מלחמת העולם הראשונה - הסכם לוקארנו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.