היישום אינו מחובר לאינטרנט

עמר חאלד-בין אינטגרציה לאינטרוברסריה

עבודה מס' 068435

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה מתמקדת באחת מדרשותיו של ח'אלד, בין אינטגרציה לאינטרוברסיה ("Between Integration and Introversion").

3,051 מילים ,7 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו תתחלק לשלושה חלקים:
בפרק הראשון של העבודה אדון בקצרה בדמותו ובביוגרפיה של ח'אלד; הרקע שלו ובמה הוא ייחודי לעומת מתחריו.
בפרק השני אנתח את ההרצאה של ח'אלד, תוך ניתוח הדוגמאות שמביא ח'אלד ומסקנותיו.
בעבודה זו אתייחס לאופן שבו פונה ח'אלד לקהל מעריציו וכיצד דבריו משפיעים על צעירים אלו הנוכחים בכנס.
בפרק השלישי, אתייחס למחקר שנעשה על ח'אלד ועל התופעה שנקראת "פוסט איסלאמיזם" ואסכולות משיקות. בסוף העבודה אביא סיכום של הדברים ואת הערכתי האישית.

קטע מהעבודה:

ח'אלד מדבר על ההבחנה בין גוף ונפש. הגוף מגיע מלמטה, מהעפר, והנשמה לעומת זאת מגיעה מלמעלה, אבל הנשמה כלואה בתוך הגוף אלא אם כן הגוף מסייע לה להשתחרר. גם התשוקות שלנו נובעות מהמקום ממנו באנו: הגוף משתוקק לאוכל ולמים, והנשמה משתוקקת לכל מה שמקרב אותה לגן עדן. הגוף ניזון מאוכל וממים, והנשמה ניזונה מתפילה, מקריאת הקוראן וכו'... תפקיד המוסלמי הוא להזין את שני החלקים שבו: גם את הגוף וגם את הנשמה. הנשמה צריכה את אלוהים, את הבורא שלה. ח'אלד קורא לקהל שומעיו לחזור ולהזין את הנשמה: לחזור ולהתפלל, לחזור ולקרוא בקוראן, לחזור ולצום את צום הרמדאן.

תגים:

עמר חאלד · עומר חלד · עמר חלד · עומר חאלד · המערב והערבים · המטיפים החדשים · מטיף · המטיף · דרשה · מטיף · הטפה · איסלם · אסלאם · מוסלמים · מטיפים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עמר חאלד-בין אינטגרציה לאינטרוברסריה", סמינריון אודות "עמר חאלד-בין אינטגרציה לאינטרוברסריה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.