היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות ארגוניות - בנק הפועלים

עבודה מס' 068350

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המערכת הארגונית- בנק הפועלים

8,260 מילים ,6 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

הארגון שאנו בחרנו ללמוד ולבחון אותו הוא "בנק הפועלים" אשר הוא אחד הארגונים הגדולים והחזקים במשק הישראלי (מעסיק כ-10,000 עובדים) והמובילים מבחינת הארגון והניהול.
לארגון יש כ-248 סניפים המפוזרים בכל הארץ ושלוחות הפועלות ברחבי העולם המספקים שירותים בנקאים לכל סוגי האוכלוסייה.
בחרנו לנתח את ארגון בנק הפועלים מכיוון שזהו ארגון הכולל בתוכו מבנה ארגוני מורכב הפועל בישראל ומושפע מאד מסביבתו החיצונית.
הבנק רואה את השירות ללקוח, מקצועיות ומיומנות ומוטיבציית העובדים כחלק בלתי נפרד מהצלחתו של הארגון ולגידול בהכנסותיו, ולפיכך תהליכי העבודה בסניפים ותכניות העבודה להגשמת יעדים אלה הן מורכבות וארוכות טווח.
לאורך העבודה נשתמש בחומר העיוני שנלמד בכתה על מנת לנתח את סביבת הארגון, וכיצד בנוי הבנק בסביבתו הפנימית. ננסה להבין כיצד מיישם הארגון את "אמונותיו" ומביא להגשמת המטרות והיעדים שהציב. בעבודה נחקור את מהות הארגון לעומקו ולרוחבו, ונבחן מהי מערכת ארגונית , כיצד היא פועלת, מהן הפונקציות המרכיבות אותה , כיצד מתנהלים בה תהליכים וכו'.אנו מקווים כי דרך בנק הפועלים נבין את משמעות המבנה הארגוני בכלל ומשקלו בחברה המודרנית בפרט.

תוכן עניינים:
מבוא
תיאור הארגון
רקע עיוני
ניתוח סביבה חיצונית
ניתוח סביבה פנימית
פיתוח ארגוני- הצגה וניתוח בעיות מרכזיות
ניתוח יעד מרכזי
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח

קטע מהעבודה:

הבנק פועל בסביבה תחרותית מאוד בארץ ובעולם ולמרות זאת, כרגע, הינו הבנק הגדול והמוביל בישראל. כיום במערכת הבנקאות הישראלית יש חמישה בנקים גדולים ועוד מספר קטן של בנקים קטנים להם גם התמחויות שונות. כל אלו עובדים בשוק מקומי המונה כ-6 מיליון אזרחים בעלי חשבונות עו"ש וכן עשרות אלפי חשבונות עסקיים. הבנק, כמו כל המערכת הבנקאית, מתבסס גם על המערכת החוקית במדינה, הקובעת נורמות עבודה ודרכי פעולה מכיוון שרוב פעילותו של הבנק בארץ, מושפע רבות מתנודות במשק הישראלי הפגיע מהשפעות מיתון, פיחות, פעילות גלובלית וטרור. יחד עם זאת מכיוון שהבנק מגדיל את פעילותו בחו"ל, עליו להתמודד עם תחרות אף קשה מזו הקיימת בישראל -מול גופי ענק הפועלים בחו"ל עשרות ומאות שנים וכן עם הרגולציה הקיימת בכל מדינה.

תגים:

בנק הפועלים · ניתוח SWOT · מודל Pest · תרבות ארגונית · סביבה חיצונית · סביבה פנימית · טבלת יעדים · תוכניות ביצוע · בנקאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות ארגוניות - בנק הפועלים", סמינריון אודות "מערכות ארגוניות - בנק הפועלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.