היישום אינו מחובר לאינטרנט

טיפול בשיטה קוגנטיבית-התנהגותית - הצגת מקרה

עבודה מס' 068294

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת מקרה של מטופלת והצעה לטיפול

1,878 מילים ,3 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בעבודה זו מובא מקרה של מטופלת כולל פרטים אישיים וסימפטומים מדווחים, ובהמשך הצעה לטיפול לפי שיטה קוגנטיבית-התנהגותית. כולל זיהוי מטרות טיפוליות, סכימות חשיבה לא מסתגלות ודפוסי התמודדות.

תוכן עניינים:
הצגת המקרה
ניתוח המקרה
פריטים ביבליוגרפיים

קטע מהעבודה:

לשם בניית מטרות הטיפול, אופיו ומשכו, יש לבצע הערכה של מערך החשיבה (מחשבות אוטומטיות, סכימות) תוך התמקדות בעוצמות של הפרעה ריגושית ובביטוייה ההתנהגותיים. מאחר ואחת המטרות המרכזיות של גישות קוגניטיביות-התנהגותיות הינה לזהות ולתרגם את הקושי למדדים של תת ויתר התנהגות, יש לשאוף לקבל מידע מקיף עד כמה שניתן לגבי רמת התפקוד, אופי ומשך הסימפטומים, טריגרים ספציפיים ותפקוד בהווה ובעבר. יש לזכור כי הצגת הקושי עשוי להיות מצומצם ולא מדויק במקרים של עוצמות ריגושיות גבוהות (חרדה, דכאון). במקרים כאלה ניתן לשאול ישירות על הסימפטומים וגם להיעזר בטכניקות של הרפייה וניטור רגשי. חשוב בעת ההערכה וגם בטיפול עצמו, להתמקד במשאבים ונקודות חוזק של מטופל, כסוג של חיזוק מוטבציוני ומרכיב אשר ישמש בהפרכה של סכימות ומחשבות לא מסתגלות (Leahy, 2003; Persons, 1989).

תגים:

סכימות חשיבה · הפרכה · הימנעות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טיפול בשיטה קוגנטיבית-התנהגותית - הצגת מקרה", סמינריון אודות "טיפול בשיטה קוגנטיבית-התנהגותית - הצגת מקרה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.