היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחסי ציבור- השקת מזון תינוקות.

עבודה מס' 068272

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית יחסי ציבור להשקת מזון תינוקות חדש.

5,070 מילים ,2007

תקציר העבודה:

תוכנית יחסי הציבור תלווה את השקת המוצר החל מפתיחת מפעל "יאמי" ועד השקתו לכלל הציבור וכן נפרט את הפעילות התקשורתית לאחר ההשקה ואת הפעולות אשר ננקוט כדי להכניס אותו לתודעה הציבורית ולייצב אותו כמזון המוביל בישראל.

תוכן עניינים:
1. רקע- פתיחת מפעל "יאמי" למזון תינוקות בעיר שדרות.
1.1 - תיאור המוצר.
2. תוכנית תקשורתית.
3. פילוח קהלי יעד.
4. מיפוי כלי תקשורת.
5. יצירת אירועים
5.1. לפני ההשקה- טקס פתיחת מפעל יאמי
5.2. בזמן ההשקה- אירוע ההשקה.
5.3. לאחר ההשקה- תחרות התינוק של "יאמי"
6. תיק לעיתונות.

קטע מהעבודה:

בשלב הראשון נביא לתודעת הציבור את הסיבות הייחודיות אשר הובילו להקמת המפעל "יאמי" וזאת בעזרת חשיפה מקסימאלית באמצעי המדיה השונים.
ניצור חשיפה מקסימאלית ל"יאמי" ולפטנט הייחודי במערך הבריאות בישראל שכולל, בתי חולים, רופאי ילדים, טיפות חלב ומרכזי הכנה ללידה.

אירוע פתיחת המפעל יתקיים בשדרות, ישתתפו בו נציגים של ממשלת צרפת, לב לבייב, ראש הממשלה ונציגים של העיר שדרות. אירוע זה יעמוד בסימן של אחווה ושיתוף הדדי של ממשלת צרפת וישראל, למען תושבי שדרות.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור- השקת מזון תינוקות. ", סמינריון אודות "יחסי ציבור- השקת מזון תינוקות. " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.