היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית יחסי ציבור לחברת "עוד-מזון בע"מ"

עבודה מס' 062620

מחיר: 300.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הכנת תכנית על רקע פעילות החברה בהנדסה גנטית של החיטה.

3,148 מילים ,4 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

"יחסי ציבור הם יחסים עם הציבור." (.( Harrison 2000

עבודה זו עוסקת בבניית תוכנית ליחסי ציבור. במסגרת התוכנית יעשה שימוש באספקטים רבים
הנוגעים ל"דיאלוג" שיש בין החברה לבעלי העניין השונים. כמו-כן תתמקד העבודה באלמנטים
אפקטיביים שיש ליישמם על-מנת לקדם את מטרות של חברה.
בכל פן של יחסי ציבור ישנה פניה של החברה אל הציבור, בין אם "הציבור הספציפי" הוא בעל
עניין מרכזי (כגון: קהל מטרה) ובין אם הוא ציבור ללא זיקה ישירה. תוכנית יחסי הציבור היא
תוכנית אשר טומנת בחובה "דיאלוג" עם הציבור, כלומר מצד אחד החברה מעבירה מסרים
באמצעות: הודעות לכלי התקשורת, כנסים, עזרה לקהילה ועוד. מצד שני החברה "קולטת"
מסרים מהציבור כתוצאה מפעולות החברה במישור העסקי והתקשורתי.
את התחומים אשר בהם "נוגעת" התוכנית בחרנו להציג באמצעות ציטוט ממצא מתוך סיפרה של
הגב' אביבה רוזן "דיבור עם הציבור" (עמוד :( 2000 - 18
1. העלאת המודעות למוצרי החברה או לשרותיה.
2. העברת מסרי החברה לקהל היעד שלה.
3. הגדלת המכירות.
4. גיוס כוח אדם התואם את צורכי החברה.
5. בניית מוניטין לחברה.
6. קידום מטרות מיוחדות מול הדרשויות והממשל.
7. טיפוח "גאוות יחידה" בקרב מנהלי ועובדי החברה.
8. ניהול משברים.
9. ניהול יחסי משקיעים - . Investor Relations

רקע על החברה
חברת "עוד מזון בע"מ" היא חברה העוסקת בתחום ייצור ושיווק מזון. חברת "עוד מזון בע"מ"
הינה חברה בעלת שם עולמי ובעלת תהודה ציבורית רבה. סניפי החברה פרוסים על כל פני היבשות
מצפון אמריקה עד דרום קוראיה.
החברה כיום נמצאת בתנופה ובצמיחה כלכלית. סל-המוצרים של החברה הינו רחב אשר כולל
מוצרים ייחודים למדינות אשר בהם היא פועלת.

אסטרטגיה כללית של החברה
החברה רוצה להגדיל את שווקי היעד שלה. החברה מעוניינת להמשיך ולהתפרס על פני מדינות
נוספות. על מנת לממש מטרות אסטרטגיות אלו מעוניינת החברה להגדיל את כמות וסוג
המוצרים. כמו כן החברה רואה צורך להגדיל את חיי המדף של מוצריה וכן לעלות את רמת
הערכים התזונתיים, דבר אשר יעלה את איכות מוצריה על פני המתחרים.

החברה החליטה להגדיל את תחום עיסוקה ולעבור לגידול עצמאי של החיטה.
החברה מאמינה כי השליטה על אמצעי גידול החיטה יאפשרו לחברה להגדיל את הספקת החיטה
למפעלי החברה וכתוצאה מכך לעמוד בכמויות ולוח הזמנים דרוש.
על מנת לשפר את איכות החיטה, להגדיל את התפוקה ולהוריד את עלויות הגידול, החליטה
החברה לשפר את תהליכי הגידול. אחד מהאמצעים לגידול הינו שיפור של זרעי החיטה.

מקורות:

רוזן, א. (עורכת), (2000) דיבור עם הציבור, פקר.
פן, ביל (1992) יחסי ציבור,הוצאת אחיאסף.
Harrison, S., (2000) Public Relation - An Introduction, Second Edition, Thomson Learning Publications.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית יחסי ציבור לחברת "עוד-מזון בע"מ"", סמינריון אודות "תוכנית יחסי ציבור לחברת "עוד-מזון בע"מ"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.